امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 27716
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اقتصادی, سخن سردبیر, سیاسی, گزارش تصویری, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 31 تیر 1395 - 0:35 | | ارسال توسط :

نظام اجازه توافقی که منجر به نفوذ بیگانگان شود را نمی‌دهد

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافق بانک مرکزی با FATF گفت: مجموعه نظام اجازه نخواهد اتفاقی که منجر به نفوذ و یا سیطره بیگانگان در مورد مسائل سیاسی و امنیتی کشور باشد انجام شود.

نجفی - ۱

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کارشناسان دولت باید با همکاری مجلس شورای اسلامی ساز و کارهای لازم برای الحاق به سازمان جهانی مبارزه با پول‌شویی(FATF) را پیش‌بینی کنند.

وی افزود: توافق بانک مرکزی با FATF مسئله‌ای است که امروز مطرح بوده و طبیعی است که اگر مجموعه برآوردهای کشور این باشد که چنین اقدامی می‌تواند مخل امنیت ملی کشور باشد، حتما اتفاق نخواهد افتاد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر فرصت‌ها و سازکارهایی باشد که بتواند به تامین منافع کشور و پیشبرد همکاری‌های اقتصادی بین‌المللی کشور کمک کند حتما از این فرصت‌ها استفاده خواهد شد.

نجفی با اشاره به لزوم جلوگیری از نفوذ در ارکان امنیتی کشور، تاکید کرد: به‌طور طبیعی در روند الحاق به چنین تشکیلاتی، همه این مسائل دیده و با در نظر داشتن همه ملاحظات تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه نظام اجازه نخواهد داد اتفاقی که منجر به نفوذ و یا سیطره بیگانگان در مورد مسائل سیاسی و امنیتی کشور باشد، انجام شود.

نماینده مردم بابل در مجلس اضافه کرد: در شرایط اقتصادی فعلی باید از امکانات و فرصت‌های بین‌المللی استفاده کنیم ولی باید تلاش کنیم عوارض و آثار طبیعی منفی چنین تصمیم‌گیری‌هایی را به حداقل کاهش دهیم.

نجفی در پایان گفت: من فکر می‌کنم درک و شناخت کافی در مجموعه کشور در مورد FATF وجود دارد و باید نسبت به پیش‌بینی آثار و عوارض ناشی از این امر با روشن‌بینی کامل عمل کنیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.