امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56291
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1396 - 13:13 | | ارسال توسط :

بررسی عملکرد استقلال منصوریان در گفتگو با پیشکسوتان

استقلال تهران در لیگ برتر شانزدهم دو چهره کاملاً متفاوت را به نمایش گذاشت و علیرغم شروع بسیار بدی که داشت، در نیم فصل دوم کاملاً متحول شد و نتایج بسیار عالی گرفت.

به گزارش بابل نوین، تیم منصوریان در نیم فصل اول عملکرد بدی داشت اما در نیم فصل دوم با نتایج بسیار خوبی که رقم زد، توانست رضایت هواداران، مسئولان و پیشکسوتان را کاملاً جلب کند. در ادامه نظرات چند پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد علی منصوریان در لیگ شانزدهم را می خوانید.

 

علی جباری: منصوریان در جوانگرایی و نتیجه گیری عملکرد موفقی داشت

تیم ما شرایط خوبی دارد و در جوانگرایی و نتیجه گیری با منصوریان موفق عمل کردیم. اگر این روند ادامه پیدا کند استقلال فصل آینده با منصوریان مطمئناً در نتیجه گیری شرایط بهتری خواهد داشت زیرا منصوریان در این فصل توانایی های خود را نشان داده است.

 

سعید مراغه چیان: جوانگرایی منصوریان به استقلال کمک کرد

‎بازیکنان استقلال در دور برگشت نسبت به دور رفت عملکرد بهتری داشتند و نتایج خوبی کسب کردند. امیدوارم تیم برابر سپاهان نیز موفق شود تا مقام دومی استقلال در لیگ نهایی شود. استقلال در دور برگشت مسابقات دست به جوانگرایی زد که این موضوع به نتیجه گیری تیم نیز کمک زیادی کرد و امیدوارم در دیدار برابر سپاهان با حضور هواداران استقلال ضمن کسب پیروزی، فصل را به بهترین شکل تمام کند.

 

مهدی کشاورز: استقلال شرایط خوبی دارد

از منصوریان و افتخاری تشکر می کنم زیرا استقلال شرایط خوبی دارد. استقلال در نیم فصل دوم در نتیجه گیری و کیفیت بازی پیشرفت کرد و امیدوارم روز پنجشنبه هواداران بازیکنان را یاری کنند تا در بازی سرنوشت ساز برابر سپاهان بتوانیم با تیم جوانی که داریم، نتیجه ی خوبی کسب کنیم و رتبه ی دوم لیگ را قطعی کنیم. همچنین از هواداران می خواهم از همه بازیکنان و مهدی رحمتی حمایت کنند زیرا او دروازه بان بزرگ و ویژه ای است.

 

محمد نوری: استقلال متحول شده است

‎استقلال در نیم فصل دوم با جوانان متحول شد و فکر می کنم استقلال با ادامه جوانگرایی، مدعی فصل آینده خواهد بود. بازی با سپاهان مهم است زیرا هر دو تیم انگیزه های زیادی دارند و امیدوارم روز پنجشنبه با استقبال هواداران نتیجه خوبی کسب کنیم. /م

منبع: سایت رسمی باشگاه استقلال

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.