امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 76125
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 14 دی 1396 - 13:47 | | ارسال توسط :

برقراری پروازهای منطقه حوزه خزر در فرودگاه های مازندران

به گزارش بابل نوین، محمد اسلامی استاندار مازندران با بیان اینکه در مازندران به دلایل گوناگون به حمل و نقل جاده ای توجه شده است، گفت: متاسفانه به بحث حمل و نقل ترکیبی، ریل، دریا و هوا توجه کم شده است این درحالی است که سه فرودگاه در مازندران دایر است. وی به حوزه گردشگری در […]

به گزارش بابل نوین، محمد اسلامی استاندار مازندران با بیان اینکه در مازندران به دلایل گوناگون به حمل و نقل جاده ای توجه شده است، گفت: متاسفانه به بحث حمل و نقل ترکیبی، ریل، دریا و هوا توجه کم شده است این درحالی است که سه فرودگاه در مازندران دایر است.

وی به حوزه گردشگری در مازندران اشاره و افزود: پیشرفت گردشگری در دنیا مدیریت شده است و توانسته روی زنجیره به هم پیوسته گردشگری سرمایه گذاری شود و مردم از یک سرویس مطمئن و ایمن بهره مند شوند.

اسلامی با اظهار امیدواری از دائمی شدن پروازهای ساری، تهران گفت: پروازهای منطقه خزر و حمل و نقل ریلی خزر برای ما آیتم اساسی است و امیدواریم در مازندران شکل گیرد.

استاندار مازندران افزود: امیدواریم برقراری پرواز ساری، تهران در دسترسی آسان مردم به پایتخت موثر و شاهد نقش آن در زندگی مردم باشیم.

اسلامی گفت: این پرواز می تواند فرودگاه ساری را تحرک بخشد و امیدواریم در جهت امیدآفرینی واقعی به مردم نقش اساسی داشته باشیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.