امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24928
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, با شهدا, گالری عکس, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1395 - 12:46 | | ارسال توسط :

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره برترین‌های شجریه طیبه صالحین + تصاویر

توسط معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بابل مراسم اختتامیه جشنواره برترین‌های شجریه طیبه صالحین این شهرستان برگزارشد

اصلی اختتامیه صالحین

به گزارش بابل نوین، مراسم اختتامیه جشنواره برترین‌های شجریه طیبه حلقه‌های صالحین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابل در محل دانشگاه نوشیروانی این شهر برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار علی اکبر محمدپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم علی‌الخصوص دو شهید بزرگوار شهرستان بابل شهید سیدرضا طاهر و شهید حسن رجایی‌فر گفت: در دنیا هیچ چیز ارزش آن را ندارد تا انسان از جان خود برای آن بگذرد الا یک چیز آن هم در راه خداوند متعال که در این دنیا در راه دین مبین اسلام تحقق می‌یابد.

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی در جامعه هنوز شاهد فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی علی‌الخصوص در مازندران لاله خیز و پایتخت شهدای شمال کشور یعنی شهرستان بابل هستیم که این نشان از غیرت علوی و ولایت مداری مردم این خطه از سرزمین عزیزمان است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ادامه داد: این روحیه ایثار و شهادت طلبی باید سرمشق همه بسیجیان، مربیان و اعضای حلقه های صالحین باشد چون با روحیه و فرهنگ شهادت طلبی است که اقتدار و امنیت امروز در جامعه ما بیشتر از سایر کشورهای منطقه و جهان قابل درک و لمس است.

در ادامه شاعر بسیجی میثم رنجبر به خوانش شعری با موضوع مقاومت و شهدای مدافع حرم پرداخت و  در پایان به برگزیدگان این جشنواره شجره طیبه صالحین جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.