امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79418
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 05 اسفند 1396 - 10:48 | | ارسال توسط :

برگزاری مسابقات شهید هاشمی نژاد بر قدرت کشتی مازندران می افزاید

رئیس هیات کشتی بهشهر گفت: برگزاری مستمر مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد بر قدرت کشتی بهشهر و مازندران می افزاید.

به گزارش بابل نوین، شهرام جعفری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد به عنوان بزرگ ترین رویداد ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در شهرستان بهشهر لازم است همه مسئولان این شهرستان از این رقابت ها به واسطه جایگاه مهم و معتبر در کشتی ایران تا حد امکان حمایت کنند.

وی افزود: علاوه بر بخش فنی، یکی از ویژگی ها و نتایج این رقابت ها، معرفی بهشهر در کشور با بهره گرفتن از نفوذ رسانه ها و پخش مستقیم این رقابت ها در داخل و خارج کشور است.

رئیس هیات کشتی بهشهر خاطرنشان کرد: استفاده از رسانه ها برای معرفی یک محصول یا قابلیت با هدف جذب گردشگر، مستلزم صرف میلیاردها تومان هزینه است اما کشتی بهشهر این فرصت را به صورت رایگان در اختیار شهرستان قرار می دهد تا به واسطه برگزاری دو روزه این مسابقات، از قدرت نفوذ رسانه ها و پخش تلویزیونی آن برای شناساندن بیشتر بهشهر استفاده کنند.

جعفری با اشاره به تاثیر برگزاری این رقابت ها در رشد کشتی بهشهر، گفت: افزایش تعداد ورزشکاران، کسب مدال های متعدد، حضور همیشگی بهشهری ها در اردوی تیم ملی و قدرت آفرینی در کشتی مازندران به عنوان قطب اصلی کشتی کشور، از مهم ترین نتایج برگزاری این رقابت ها در شهرستان بهشهر است که امیدواریم با برگزاری مستمر این رقابت ها در آینده، باز هم بر قدرت کشتی بهشهر افزوده شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر بهشهر، کشتی مازندران نیز از این رقابت ها بهره زیادی برده و کشتی گیران نوجوان مازندرانی در بهشهر با حریفان قدر داخلی و خارجی مسابقه داده و خود را برای حضور در میادین بزرگ تر آماده می کنند.

به گزارش ایسنا، پانزدهمین دوره مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد با حضور تیم های داخلی و خارجی، ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه در بهشهر برگزار می شود./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.