امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 35705
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 27 آبان 1395 - 17:05 | | ارسال توسط :

بسیج سرمنشأ سازندگی و تحول در کشور است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه با اشاره به اینکه بسیج سرمنشأ سازندگی و تحول در کشور است، گفت: بسیج بر اساس عاشورا و مکتب امام حسین(ع) شکل گرفت و سبب ارتقا و پیشرفت نظام شد.

 

 

به گزارش بابل نوین، ظهر امروز نشست خبری هفته بسیج با حضور فرماندهان نظامی و نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در جمع اصحاب رسانه برگزار شد.

سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه بسیج را منشا سازندگی و تحول کشور دانست و ابراز داشت: بسیج بر اساس عاشورا و مکتب امام حسین(ع) شکل گرفت و سبب ارتقا و پیشرفت نظام شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه تصریح کرد: بسیج در دفاع مقدس به دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی شکل گرفت و همچنان با حفظ آرمانهای انقلابی و بر پایه تعالیم اسلامی همچون درختی تناور به ثمر نشسته است.

این مسؤول با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: حفظ روحیه انقلابی و عملکرد انقلابی از مهمترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، بسیجی با اقتدار و صلابت در مقابل استکبار ایستادگی کرده و سر خم نخواهد کرد.

سردار ریحانی با اشاره به مصادف بودن نخستین روز هفته بسیج با اربعین حسینی، تأکید کرد: بسجیان نیز همچون سایر اقشار جامعه در همایش بزرگ اربعین حسینی حضور می یابند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) بیان داشت: در هفته بسیج پروژه های محرومیت زدایی با شعار بسیجی انقلابی و خدمتگزار افتتاح خواهد شد که از این میان می توان به افتتاح دهکده اقتصاد مقاومتی در استان اشاره کرد.

وی اظهار داشت: بسیجیان در امر میزبانی از زائران اربعین حسینی نیز مشارکت داشته و همچنین در مناطق محروم به ویزیت رایگان بیماران خواهند پرداخت، نشستهای بصیرتی، یادواره شهدا، تئاترهای خیابانی و دیگر برنامه های جانبی نیز در هفته بسیج به اجرا در می آید.

این مسؤول در پایان بیان داشت: گفتنی است در روز پایانی هفته بسیج جمعی از بسیجیان استان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

منبع : رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.