امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77131
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 30 دی 1396 - 15:33 | | ارسال توسط :

به بهانه سه هفته بدون برد استقلال/ نگاهی به قهر تیم‌ها با سه امتیاز

به گزارش بابل نوین، سه هفته برنده نشدن البته بدترین آمار استقلال در این فصل نیست و این تیم در شروع لیگ، چهار هفته بدون برد را پشت سرگذاشت و سه بازی از آن چهار مسابقه را هم باخت. نتایجی که منجر به کنار رفتن منصوریان شد. بدترین شرایط هر تیم در لیگ هفدهم مرور […]

به گزارش بابل نوین، سه هفته برنده نشدن البته بدترین آمار استقلال در این فصل نیست و این تیم در شروع لیگ، چهار هفته بدون برد را پشت سرگذاشت و سه بازی از آن چهار مسابقه را هم باخت. نتایجی که منجر به کنار رفتن منصوریان شد.

بدترین شرایط هر تیم در لیگ هفدهم مرور شده است؛

سیاه جامگان: ۱۴ بازی

این تیم قعر جدولی وضعیت عجیبی در این فصل داشته است. سیاه جامگان تنها دو برد داشته که هر دو مقابل سپیدورد رشت بوده است. این تیم پس از برنده شدن در رشت در هفته دوم تا هفته هفدهم پیروز نشد. سیاه جامگان در این فاصله ۱۴ هفته‌ای بدون برد دو بار سرمربی عوض کرد.

استقلال خوزستان: ۹ بازی

استقلال خوزستان فصل را با یک برد شیرین مقابل تراکتورسازی شروع کرد. ویسی اما پس از آن پیروزی ۹ بازی رنگ سه امتیاز را ندید. این تیم اخیرا هم یک بازه زمانی کسب تنها یک امتیاز در پنج بازی را تجربه کرد. در این دو بحران، مدیران استقلال خوزستان به ویسی اعتماد کردند.

پیکان: ۸ بازی(ادامه دارد)

پیکان با هفت برد متوالی رکورددار پیروزی پشت سرهم در لیگ است. این تیم البته در هفته‌های بدون برد هم رکورد قابل توجهی از خودش به جا گذاشته است. پیکان در هشت بازی قبلی خود برنده نشده است.

نفت تهران: ۸ بازی

نفت تهران در دوره بحرانی خود هشت بازی بدون برد را تجربه کرد. در این مقطع سه بار کادر فنی این تیم دچار تغییر شد.

سایپا: ۷ بازی

سایپا شروعی مقتدرانه در لیگ داشت اما در ادامه علی دایی با یک بحران هفت هفته ای روبرو شد.

پارس جنوبی جم: ۵ بازی(ادامه دارد)

شگفتی ساز لیگ حالا در بحران گیر کرده است. این تیم در بازی با استقلال خوزستان پنجمین هفته بدون بردش را سپری کرد. جمی‌ها البته هنوز در بالای جدول‌اند.

سپیدرود: ۵ بازی

پنج باخت پشت سر هم در انتهای دور رفت باعث کنار رفتن علی نظرمحمدی شد.

ذوب آهن: ۵ بازی

بهترین تیم دور برگشت در دور رفت چندان حال و روز خوشی نداشت. این تیم پنج هفته بدون برد را تجربه کرد و حتی اخباری درباره نارضایتی از وضعیت کادرفنی هم به گوش رسید. امیر قلعه نویی اما در نیم فصل دوم نشان داد کارش را به خوبی بلد است.

پدیده: ۵ بازی

تیم موفق دور رفت در میانه راه یک افت را هم تجربه کرد. پدیده البته در آن پنج هفته تنها یک شکست داشت.

سپاهان: ۴ بازی

سپاهان در این فصل دو برد پشت سر هم را تجربه نکرده است. هم اکنون سه هفته است که نمی برد پیش از این هم در مقطعی چهار بازی را بدون برد پشت سر گذاشت. باید دید فرصت دوباره‌ای به کرانچار داده می شود؟

تراکتورسازی: ۴ بازی(ادمه دارد)

باخت به سایپا چهارمین هفته بدون برد تراکتورسازی بود. این تیم البته در دور رفت هم چنین تجربه تلخی را تجربه کرد. این بار شرایط فرق می کرد و تیم تقویت شده تراکتورسازی نتایج خوبی نگرفت. در نهایت یحیی گل محمدی شغلش را از دست داد.

صنعت نفت آبادان: ۴ بازی

عقب افتادن بازی پرسپولیس-صنعت نفت باعث شد تا بیشترین هفته بدون برد صنعت، چهار هفته باشد اگرآن بازی سرجایش انجام می شد شاید این زمان به پنج هفته می رسید.

استقلال تهران: ۴بازی

استقلال بدترین شروع تاریخش را تجربه کرد. در هفته های، دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم برنده نشد و به قعر جدول سقوط کرد. آن چهار هفته کابوس وار پایان منصوریان در استقلال را رقم زد. استقلال هم اکنون سه هفته است نبرده اما نباید فراموش کرد در این سه هفته باختی هم نداده و بازیهای آسانی هم نداشته است.

فولاد: ۴ بازی

تیم موفق این فصل در مقطعی چهار هفته پشت سر هم مساوی کرد.

گسترش فولاد: ۳ بازی

گسترش در نیم فصل اول شرایط جالبی نداشت اما هرگز پیش نیامد این تیم بیش از سه هفته پشت سرهم بدون برد باقی بماند. این تیم از این نظر از بسیاری از تیم های بالای جدول هم شرایط بهتری دارد.

پرسپولیس: ۲ بازی

بحرانی ترین وضعیت صدرنشین لیگ این بود که این تیم به پیکان باخت و سپس با سپاهان مساوی کرد./م

منبع:نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.