امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63325
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 20 مرداد 1396 - 15:53 | | ارسال توسط :

بوی تعفن سلفی خفت‌بار برخی از نمایندگان غرب‌زده و اصلاح‌طلب مجلس همه جا را گرفته است

امام‌جمعه بابلکنار گفت: بوی تعفن سلفی و عکس یادگاری خفت‌بار برخی از نمایندگان غرب‌زده و اصلاح طلب مجلس همه جا را گرفته و حتی دوره قاجار هم یه همچین غلطی نکردند.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام عباس بابائیان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بابلکنار با اشاره به گرفتن عکس سلفی برخی نمایندگان در مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری با نماینده زن اتحادیه اروپا اظهار کرد: نمایندگان خاطی در مراسم تحلیف و عکس سلفی ضمن پذیرش خطای خود، نسبت به عملکرد کودکانه از پیشگاه ملت عذرخواهی کنند.

وی افزود: چرا یک عده لمپن پولدار صندلی‌های مجلس را با دو یا چند میلیارد بخرند، به ریش ملت بخندند و هر روز به یک شکلی این ملت رنج دیده را تحقیر کنندآیا درست است؟

امام جمعه بابلکنار ادامه داد: بوی تعفن سلفی و عکس یادگاری خفت‌بار برخی از نمایندگان غرب‌زده و اصلاح طلب مجلس همه جا را گرفته و حتی دوره قاجار هم یه همچین غلطی نکردند.

این مقام مسئول با انتقاد تند از عملکرد رییس مجلس در این زمینه تصریح کرد: رییس محترم مجلس به جای این که حرکت سخیف برخی از نمایندگان در روز تحلیف را مذمت کند می‌گوید سهل‌انگاری بوده است، آبروی کشور و مجلس را بر باد فنا می‌دهند می‌گویند سهل‌انگاری بوده است!!

حجت‌الاسلام بابائیان گفت: متأسفانه امروز در فضای مجازی و برخی جاها اینطور نشان داده می‌شود که شهدای مدافع حرم، یعنی بادیگاردهای امنیت نجومی‌بگیران و راحت طلبان مفت‌خور.

وی افزود: نقش بسیار مهم جمهوری اسلامی در مقابله با جریان تکفیری داعش، برگزاری انتخابات کاملاً رقابتی و مردم سالاری دینی، نقش مردم و استحکام پایه‌های نظام در برابر هرگونه چالش اجتماعی از عوامل حضور در استقبال هیات‌های خارجی و شخصیت‌های سیاسی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری بود و باید واقع بینانه مساله را دید.

خطیب جمعه بابلکنار تاکید کرد: برخی می‌گویند چرا رهبری جلوی مشکلات جامعه را نمی‌گیرند؟ جوابش این است؛ وقتی مردم به‌جای ملاک‌های انقلابی و ارزشی افرادی غرب‌گرا، وابسته و خودباخته را راهی ارگان‌های حساس مدیریتی در کشور می‌کنند و از دیدن یک خانم غربی و آن‌هم دشمن این آب و خاک چنین ذوق مرگ می‌شوند! رهبری معظم انقلاب چه کاری می‌توانند بکنند؟!

وی ادامه داد: هنگامی که از خون، آبرو، مقام، خانواده، کسب و کار ترسیدیم وقتی به‌خاطر این چیزهای دنیا حرکت نکردیم اگر ده‌ها مثل امام‌حسین(ع) هم که بیایند همه شهید خواهند شد.

بابائیان با اشاره به مساله مطالبات عمومی مردم ایران از سیاست خارجی کشور در مقابل دیپلماسی آمریکایی اطهار کرد: مطالبه ملی برای اقدام متقابل علیه آمریکا، اعلام صریح نقض فاحش و آشکار برجام، اعلام پایبند نبودن آمریکا به تعهدات خود، مطالبه اجرای اقتصاد مقاومتی از دولت دوازدهم، اجماع ملی بر روند قدرت‌یابی ایران در منطقه، پرهیز از جناحی کردن منافع ملی و امنیت ملی از اقدامات مهم مسئولین برای مقابله با تحریم‌های جدید علیه آمریکا باشد.

این مسئول از سیاست‌های ناجوانمردانه آمریکا انتقاد و گفت: رییس جمهور آمریکا با سیاست‌های نابخردانه و احمقانه‌اش مردم آمریکا و جهان را نابود می‌کند، سازمان‌های بین‌المللی باید جلوی حماقت‌های او را بگیرند، جمهوری اسلامی به هیچ قدرتی اجازه نمی‌دهد که از مراکز نظامی‌اش بازرسی از سوی بیگانگان صورت بگیرد.

وی افزود: امروز جهان در حال ورود به پسا غرب است که با کاهش قدرت و نفوذ اروپا و آمریکا همراه و کشورهای مثل ایران، روسیه و چین با قدرت عمل، نظم جهانی جدید را شکل خواهند داد.

امام جمعه بابلکنار با انتقاد از سیاست دوگانه غرب در قبال حقوق بشر یادآور شد: اگر یک چشم آبی مسیحی در اروپا ترور شود زیر سنگ هم باشند آن را محکوم می‌کنند! الان ۳ روز است که داعش جنایتکار و پرورش یافته آمریکا و اسرائیل بیش از ۵۰ تن از دختران شیعه افغانی را به اسارت و بردگی جنسی بردند و عده زیادی را به شهادت رساندند اما یکی از آن‌ها بیانیه‌ای ندادند!

وی با اشاره به انتخاب کابینه دولت دوازدهم و رای اعتماد احتمالی مجلس تاکید کرد: کابینه دوازدهم پیشنهادی دولت با وعده‌های انتخاباتی همخوانی ندارد، میانگین سن وزیران یک سال پیرتر از کابینه قبلی و تغییرات نیز حداقلی است، انتظار می‌رفت که رییس جمهور محترم افراد قوی‌تر، کارآمدتر و جوانتر را پیشنهاد می‌دادند.

حجت‌الاسلام بابائیان ادامه داد: نهادینه نمودن مردم سالاری دینی، مدیریت توام با ابتکارات و توانمندی‌ها تکیه بر هویت انقلابی، کار جهادی، پرداختن به مشکلات معیشتی مردم، سه اولویت و جهت‌گیری دولت جدید بر اساس توصیه مقام معظم رهبری باشد.

وی افزود: مسئولین حل مشکلات اقتصادی کشور را موکول به توسعه روابط با غرب نکنند، یکی از کارهای مهم دولت در زمینه مسائل اقتصادی و مبارزه با رکود، بیکاری، ایجاد رونق اقتصادی، احیای صنایع کوچک و متوسط است.

خطیب جمعه بابلکنار با اشاره به نظرسنجی که وزارت ارشاد در مورد وضعیت موجود جامعه و مطالبات مردم گرفته است اظهار کرد: گرانی، تورم، فقر، بی‌عدالتی و تبعیض، فقر فرهنگی، کم‌کاری و مدیریت غلط مسئولین، معضلات اجتماعی، فساد اقتصادی، نقض قانون و بی‌قانونی، بالا رفتن سن ازدواج و طلاق، کم‌رنگ شدن ارزش‌های مذهبی، بدحجابی، پارتی بازی، مشکلات جوانان، شبکه‌های مجازی از مطالبات مهم مردم از دولت دوازدهم بر اساس نظرسنجی سراسری توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است که دولت به واقع باید به این مسائل توجه کند.
وی در پایان با اشاره به سالروز ورود آزادگان در هفته آینده گفت: آزادگان تندیس استقامت، مجاهدت، حماسه و مردانی از قبیله غیرت و جوانمردی هستند و باید همیشه این دلیرمردی و ایستادگی مورد تقدیر و در جامعه به عنوان الگو  قرار داده شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.