امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77093
  پرینتخانه » فناوری اطلاعات تاریخ انتشار : 30 دی 1396 - 10:55 | | ارسال توسط :

بیزینس واتساپ ؛ نسخه کسب و کار Whatsapp برای اندروید به صورت رایگان منتشر شد!

پس از سال ها انتظار، صاحبان کسب و کار Whatsapp در نهایت نسخه بیزینس واتساپ مخصوص کسب و کار خود را معرفی کرد. این شرکت امروز از برنامه ای به نام WhatsApp Business رو نمایی کرد، که صاحبان کسب و کار های کوچک دارای دستگاه های Android به صورت رایگان میتوانند آن را دریافت کنند.

به گزارش بابل نوین،پس از سال ها انتظار، صاحبان کسب و کار Whatsapp در نهایت نسخه بیزینس واتساپ مخصوص کسب و کار خود را معرفی کرد. این شرکت امروز از برنامه ای به نام WhatsApp Business رو نمایی کرد، که صاحبان کسب و کار های کوچک دارای دستگاه های Android به صورت رایگان میتوانند آن را دریافت کنند.

این نسخه از واتساپ که با نام بیزینس واتساپ معرفی می شود، قابلیت های اساسی یک برنامه اجتماعی کسب کار را در اختیار شما خواهد گذاشت.  شما می توانید با ایجاد یک حساب کاربری کسب و کار با اضافه کردن اطلاعات اضافی مانند توضیحات، آدرس، و اطلاعات تماس با مشتری های خود در ارتباط باشید، همچنین این امکان وجود دارد که  پاسخ های سریع برای پاسخ به سوالات معمول را فعال کنید. شما می توانید پیام های تبریک ایجاد کنید و برخی از تجزیه و تحلیل های ساده و مهم در باره ی بازخورد پیام ها را مشاهده کنید، و می توانید ببینید که کدام پیام ها موثر تر بوده اند.

 

بیزینس واتساپ ؛ نسخه کسب و کار Whatsapp برای اندروید به صورت رایگان منتشر شد!

براساس گفته سخنگوی WhatsApp، مجموعه ای از ویژگی های موجود در دراز مدت رایگان باقی خواهد ماند، اما WhatsApp قصد دارد تا در آینده برای قابلیت های بیشتر در بیزینس واتساپ هزینه ای را از کاربر دریافت کند. که در نهایت، یک مدل freemium به دست می آید، اما این شرکت برنامه ای برای برداشتن هر یک از ویژگی های موجود ندارد و شما می توانید از کارایی های رایگان برای شروع به کار استفاده کنید.

بیزینس واتساپ ؛ نسخه کسب و کار Whatsapp برای اندروید به صورت رایگان منتشر شد!

عرضه این برنامه از فروشگاه Google Play در اندونزی، ایتالیا، مکزیک، انگلیس و آمریکا آغاز شده است. ارائه برنامه برای مابقی کشور ها نیز در هفته های آینده آغاز خواهد شد./ز

نت نوشت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.