امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 71928
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 04 آذر 1396 - 14:38 | | ارسال توسط :

تاج: به ادعاهای واهی نماینده عربستان پاسخ دادم و به دستاورد بزرگی رسیدیم

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت در نشست اعضای کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ ادعای واهی نماینده عربستان را داده است.

به گزارش بابل نوین،و به نقل از سایت‌های «ارم نیوز» امارات و «اخبار ۲۴» عربستان، مهدی تاج روز گذشته (جمعه) درباره نشست اعضای کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: نشست فوق‌العاده‌ای در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور نمایندگان عربستان، امارات و قطر داشتیم.

وی در خصوص ادعای نماینده عربستان که گفته نمایندگان این کشور به خاطر ناامنی حاضر به بازی در ایران نیستند، اظهار داشت: ۱۲ دقیقه صحبت کردم و به ادعاهای واهی و غلط نماینده عربستان پاسخ دادم و گفتم امنیت بالای ایران سبب شد فیفا با انجام بازی‌های عراق در تهران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ موافقت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تأکید کرد: در این نشست به دستاورد بزرگی دست یافتیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته مسابقات AFC به برگزاری بازی نمایندگان عربستان و امارات در ایران رأی داد.

عربستان از ماه ژانویه ۲۰۱۶ در پی سر شدن روابط دیپلماتیکش با ایران از بازی تیم ملی‌اش و تیم‌های باشگاهی‌اش در خاک ایران جلوگیری به عمل آورد و در نهایت AFC به بازی این تیم‌ها در زمینی بی‌طرف رأی داد.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.