امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 66575
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اقتصادی تاریخ انتشار : 10 مهر 1396 - 13:52 | | ارسال توسط :

تاسیس آزمایشگاه فنی‌و مکانیک خاک شهرداری بابل

سرپرست شهرداری بابل گفت: عملیات تاسیس و ایجاد تجهیزات آزمایشگاهی فرآورده‌های آسفالتی در سایت کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی (h/T ) شهرداری بابل آغاز شد.

به گزارش بابل نوین، مهندس حجر خداداد سرپرست شهرداری بابل با اشاره به تاسیس آزمایشگاه کارخانه آسفالت این شهر اظهار کرد: عملیات تاسیس و ایجاد تجهیزات آزمایشگاهی فرآورده‌های آسفالتی در سایت کارخانه آسفالت ۱۲۰ تنی (h/T ) شهرداری بابل آغاز شد.

وی افزود: راه‌اندازی این آزمایشگاه فنی در حوزه تخصصی فرآورده‌های آسفالتی تعیین وزن مخصوص، مقاومت فشاری و تغییر شکل نسبی آسفالت به صورت علمی اقدام انجام می‌پذیرد.

این مسئول ادامه داد: درصد میزان اختلاط و دانه‌بندی مصالح تولیدی آسفالت به صورت علمی درآمده و باعث رشد، افزایش بیش از پیش کیفیت و بازده راندمان آسفالت تولیدی بالا خواهد رفت.

مهندس خداداد تصریح کرد: در این آزمایشگاه علاوه بر اجرای موارد ذکر شده، نسبت درصد قیر و درنهایت تعیین درصد قیر بهینه برای طرح مخلوط آسفالت نیز محاسبه می‌شود.

وی در پایان با بیان این که شهرداری بابل در تلاش است تا عملیات ساختمانی(ابنیه) این آزمایشگاه در کوتاه‌ترین زمان به اتمام رسیده و سپس تجهیز گردد گفت: این آزمایشگاه طبق برنامه قرار است با حضور مسئولان در تاریخ ۲۲ مهر “روز جهانی استاندارد” به بهره‌برداری برسد.



 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.