امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 16862
  پرینتخانه » اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 15 شهریور 1394 - 1:50 | | ارسال توسط :

تغییر رئیس شورای اسلامی شهر امیرکلا+تصاویر

به گزارش خبرنگار بابل نومه ، به مناسبت سومین سال کاری شورای اسلامی چهارم شهر امیرکلا و تغییر ریاست شورا و به بهانه تجلیل ازخبرنگاران، نشست خبری در محل شورای اسلامی شهر امیرکلا برگزار شد. در ابتدای این مراسم کاظم جعفریان ریاست جدید شورای اسلامی شهر امیرکلا ضمن تقذیر از عملکرد رضا سلیمانی ریاست قبلی […]

به گزارش خبرنگار بابل نومه ، به مناسبت سومین سال کاری شورای اسلامی چهارم شهر امیرکلا و تغییر ریاست شورا و به بهانه تجلیل ازخبرنگاران، نشست خبری در محل شورای اسلامی شهر امیرکلا برگزار شد.
در ابتدای این مراسم کاظم جعفریان ریاست جدید شورای اسلامی شهر امیرکلا ضمن تقذیر از عملکرد رضا سلیمانی ریاست قبلی این مجموعه بیان کرد: شوراها خدمت‌گذار مردم و شهروندان خود هستند و باید در مسیر این خدمت‌گذاری تلاش کنند.
در ادامه مهندس شفیعی با بیان گزارش عملکرد کلی از زمان حضور خود بعنوان شهردار خواستار همکاری بیشتری در دو سال مانده از فرصت خدمت‌گذاری این شورا با شهرداری شد.
گفتنی است در پایان این نشست پس از پرسش و پاسخ محدود به علت کمبود زمان و طولانی  شدن جلسه توسط شهردار امیرکلا و روابط عمومی شهرداری از خبرنگارانی که بیشترین همکاری را با مجموعه داشتند تقدیر شد.
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۲
  1. ندای تفرش :
    16 شهریور 94

    علی اترکی امیری رئیس اداره ارشاد اسلامی تفرش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ندای تفرش گفت: به منظور تبادل فرهنگی و توسعه گردشگری شهرستان، ۴۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان بابل و استان مازندران به تفرش سفر می کنند.

    وی اظهار کرد: در این اردوی سه روزه فرهنگی و گردشگری که از ۱۹ شهریور ماه آغاز می شود، این فعالان علاوه بر دیدار از ابنیه تاریخی و شرکت در برنامه های فرهنگی در تفرش از شهرهای خمین، دلیجان، آشتیان و اراک دیدار خواهند کرد.

    رئیس اداره ارشاد اسلامی تفرش شرکت در مراسم افتتاحیه در فرمانداری، دیدار از امامزاده محمد(ع)، اجرای نشست های ادبی، موسیقی، فعالان تعزیه، بازدید از مناطق گردشگری طراران و کریان، بازدید از بازار صنایع دستی، بازدید از آثار تاریخی شهرستان و مراسم اختتامیه را از برنامه های دیگر این اردوی ۳ روزه عنوان کرد.

    اترکی امیری بیان کرد: در پایان این اردو تصمیمات در خصوص تبادل ظرفیتهای فرهنگی، هنری و… در قالب تفاهم نامه تنظیم و به فرمانداری تفرش و استانداری مرکزی اعلام می شود.

    وی با اشاره به اعزام ۴۰ نفر از افراد شاخص تفرشی در زمینه های فرهنگی، هنری، صنایع دستی و… به شهرستان بابل گفت: در اواخر شهریورماه یک گروه ۴۰ نفره از افراد شاخص تفرش به شهرستانهای بابل، بابلسر و شهرهای اطراف اعزام می شوند.

    رئیس اداره ارشاد اسلامی تفرش، برگزاری نشست انجمن های تفرش با انجمن های هم نام خود در شهرستان بابل و مازندران و استمرار این نشستها به منظور تبادل فرهنگی را از مهمترین دستاوردهای اجرای این اردوها عنوان کرد.

    به گفته وی این برنامه به همت شورای شهر، شهرداری، فرمانداری، ارشاد و همکاری دانشگاه آزاد، آموزش و پروررش، میراث فرهنگی تفرش برگزار می شود.

    انتهای پیام/

    آدرس سایت: http://www.nedayetafresh.ir

  2. ندای تفرش :
    16 شهریور 94

    سلام لطفا خبری را برایتان ارسال کردم منتشر نمایید و لینک آن را برای سایت من ارسال نمایید.

    با تشکر ندای تفرش
    آدرس سایت: http://www.nedayetafresh.ir

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.