امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57357
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1396 - 20:43 | | ارسال توسط :

تمبر یادبود ۹۰ سالگی راه‌آهن ایران با عکس پرسنلی وزیر رونمایی شد/ مدیر مستعفی راه آهن از این تمبرها رونمایی کرد

به گزارش بابل نوین، دوشنبه ۲۵ ام اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی،  از تمبر ۹۰ سالگی احداث راه آهن سراسری ایران نیز رونمایی شد. بر خلاف انتظار همه مبنی بر مرتبط بودن این تمبر با راه آهن در کمال ناباوری تصویر تمبر تصویر، عکسی پرسنلی […]

به گزارش بابل نوین، دوشنبه ۲۵ ام اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی،  از تمبر ۹۰ سالگی احداث راه آهن سراسری ایران نیز رونمایی شد.

بر خلاف انتظار همه مبنی بر مرتبط بودن این تمبر با راه آهن در کمال ناباوری تصویر تمبر تصویر، عکسی پرسنلی از آخوندی وزیر مسکن، راه و شهرسازی بود.

محسن پور سید آقایی مدیرعامل راه‌آهن که در ماجرای برخورد دو قطار در هفت خوان و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هموطنانمان به خاطر قصور خود استعفا داده بود مسئولیت تقدیم تمبر های یادبود به آخوندی را بر عهده گرفت.

در حالی تمبر یادبود راه آهن تبدیل به آلبوم شخصی آخوندی شده است که این وزیر یکی از پرحاشیه ترین وزرای دولت یازدهم بود؛ در جریان برخورد دو قطار در محور دامغان سمنان یکی از مقصرین اصلی کم کاری های آخوندی بود که در نهایت با این جمله که همه حادثه دیدگان بیمه بودند این ماجرا را به پایان رسانید.

این حادثه که در ساعت ۷:۲۲ صبح روز جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ به وقوع پیوست، قطار سمنان به مشهد از پشت به قطار تبریز به مشهد که در همان ریل متوقف بود، برخورد کرد. در پی برخورد دو قطار، چهار واگن از ریل خارج و پنج واگن نیز دچار حریق شدند. در این حادثه ۴۷ نفر کشته و ۱۰۳ نفر نیز مصدوم شدند.
به نظر می رسد این اقدام شرکت راه آهن برای به دست آوردن اندکی مقبولیت و محبوبیت برای آخوندی است؛ چرا که آخوندی در جریان مسکن مهر، مسکن اجتماعی، حوادث ریلی و جاده‌ای و در نهایت برخورد با خبرنگاران تا حد زیادی نارضایتی مردم از خود را افزایش داد.

آخوندی در حالی از این تمبر رو نمایی می کند که هنوز چند ماهی تا پایان دوران مسئولیتش بر این وزارتخانه باقی مانده است هرچند ماندن یا رفتن اون از این وزارتخانه به دولت بعدی مرتبط خواهد بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.