امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54161
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 21 فروردین 1396 - 12:10 | | ارسال توسط :

تمجید سایت AFC از طارمی؛ سرخ آتشین!

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تجمید از مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس پرداخت.

به گزارش بابل نوین، متن این گزارش که با تیتر ” طارمی بسیار آماده یکی از ستون‌های موفقیت ایرانی‌ها در لیگ قهرمانان ۲۰۱۷” منتشر شد به شرح زیر است:

مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس معتقد است موفقیت‌های اخیر او در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند به موفقیت‌های اخیر ایران در آسیا مرتبط باشد. بهترین گل‌زن ایرانی لیگ قهرمانان فصل جاری امشب مقابل الریان قطر به میدان می‌رود. مهاجم ۲۴ ساله و بسیار آماده در حال حاضر در فرم بسیار خوبی قرار دارد و از آغاز سال جدید میلادی در ۱۵ بازی برای تیم ملی ایران و پرسپولیس ۱۲ گل زده. تیم ملی ایران با درخشش این بازیکن دو بازی متوالی اخیرش در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه را برد. طارمی که در حال حاضر سه گل در سه بازی گروهی لیگ قهرمانان برای تیمش زده، دو سال پیش زمانی که اولین تجربه حضورش در بالاترین سطح باشگاهی را سپری می‌کرد داستان متفاوتی داشت؛ او در هشت بازی فقط یک گل برای تیمش زد.
او در این‌باره می‌گوید:

زمانی که برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتم (۲۰۱۵) شرایط برای من بسیار متفاوت بود. تازه به باشگاه بزرگ پرسپولیس منتقل شده بودم و فشار زیادی روی من بود. در ابتدای فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ نمایش بدی داشت. نمی‌توانستم فشاری که رویم بود را مدیریت کنم و عملکرد خوبی نداشتم اما در حال حاضر یک سال است که عضو ثابت تیم ملی بزرگسالان هستم و اعتماد به نفس بسیار بیشتری دارم. مدت زیادی است که با کارلوس کی‌روش کار می‌کنم و این مسئله تاثیر زیادی روی من گذاشته است. تجربه خوب تیم ملی به من اجازه داد اعتماد به نفس لازم را با خودم به باشگاه بیاورم.

شماره ۹ پرسپولیس از سال ۲۰۱۵ که تیمش از مرحله اول حذفی لیگ قهرمانان آسیا حذف شد در مسیر پیشرفت قرار دارد. او فصل بعد از آن رقابت‌ها عملکردش را از ۷ گل به ۱۶ گل ارتقا داد. پسر بوشهری تا اینجای فصل جاری برای پرسپولیس که ۱۱ امتیاز با تیم دوم جدول لیگ ایران فاصله دارد، ۱۴ گل زده.

درحالی که ۴ بازی تا پایان فصل جاری لیگ برتر ایران باقی مانده پرسپولیس و طارمی فقط روی کسب موفقیت و قهرمانی در این رقابت‌ها تمرکز کرده‌اند.

۲۴ سال از آخرین باری که یک تیم ایرانی قهرمان لیگ قهرمانان شد و ۱۰ از آخرین باری که یک تیم ایرانی به فینال این رقابت‌ها رسید می‌گذرد و پرسپولیس مشتاقانه می‌خواهد این طلسم را بشکند و کمبود جام قهرمانی آسیا را در ویترین افتخاراتش جبران کند. رقیب هم‌شهری آن‌ها دو بار قهرمان این رقابت‌ها شده است.

طارمی در این‌باره می‌گوید:

هدف ما کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان است و ما امیدواریم به این هدف برسیم. هدف اول ما صعود به مرحله بعد است و بعد از آن می‌توانیم به قهرمانی در این رقابت‌ها فکر کنیم./م

منبع: نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.