امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59027
  پرینتخانه » اجتماعی, علم و سلامت تاریخ انتشار : 20 خرداد 1396 - 11:05 | | ارسال توسط :

ثبت نام بیش از ۱۱۷ هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بر اساس آمار اولیه، 117 هزار و 308 داوطلب تا 18 خرداد ماه در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کرده اند.

به گزارش بابل نوین، حسین توکلی  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعم از دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان ۱۸ خرداد ماه، تعداد ۱۱۷ هزار و ۳۰۸ داوطلب ثبت نام کرده اند که آمار نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد: ظرفیت پذیرش در این دوره ها ۱۶۲ هزار و ۱۰۸ است که این ظرفیت بدون احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی است.
توکلی افزود: از تعداد ۶۷ رشته امتحانی دوره های کاردانی به کارشناسی، پذیرش در ۲۰ رشته با آزمون و ۴۷ رشته بدون آزمون (پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) صورت می گیرد.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، ضرورت دارد بر اساس اطلاعیه ای که از سوی دانشگاه آزاد به اطلاع آنها خواهد رسید، در مهلت مقتضی به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنند و نسبت به انتخاب رشته محل امتحانی خود اقدام و آن را ثبت کنند.
توکلی خاطر نشان کرد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶ (برای آن دسته از رشته های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ برگزار خواهد شد.
وی گفت: داوطلبان از ۱۰ تا ۱۲ مرداد ماه می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع ‌رسانی این سازمان – sanjesh.org – نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.