امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70774
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 26 آبان 1396 - 18:26 | | ارسال توسط :

جدال مربیان باشگاهی و ملی: از مورینیو و ساوث‌گیت تا کی‌روش و برانکو

یک سایت پرتغالی از جدال‌های مربیان باشگاهی و ملی سخن به میان آورده است.

به گزارش بابل نوین،و به نقل از سایت پرتغالی بانچدا، تیم ملی انگلیس در بازی برابر آلمان از فیل جونز استفاده کرد که در تیم باشگاهی خود به دلیل مصدومیت بازی نکرده بود. این بازیکن در نیمه نخست دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت تا مورینیو به انتقاد از گرت ساوث‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس بپردازد. او عنوان کرد: “بازی دادن به فیل جونز در این دیدار اشتباه بود و ساوت گیت نباید به این بازیکن بازی می داد. همانطور که با برخی بازیکنان مانند درینک واتر (بازیکن چلسی) و فابین دلف (بازیکن منچسترسیتی) مراعات به خرج می دهد”.

این اولین بار نیست که مربیان باشگاهی با مربیان ملی دچار اختلاف می شوند. در ایران نیز این درگیری بین کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکویچ رخ داد و برانکو عنوان کرد سرمربی تیم ملی در زمان خارج از برنامه‌های فیفا بازیکنان را به اردو می‌برد و این باعث می‌شود فشار زیادی روی بازیکنان باشد و تیم در لیگ قهرمانان موفق نشود و همین باعث شد تا کی‌روش ۷ بازیکن پرسپولیس را از تیم ملی کنار بگذارد.

همچنین سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو نیز این هفته با سرمربی تیم ملی پرتغال یعنی فرناندو سانتوس به مشکل خورد و عنوان کرد بازی دادن دانلیو پریرا خسته برابر عربستان و آمریکا عقلانی نبوده است.

این درگیری‌ها و اختلاف‌ها بین مربیان باشگاهی و ملی نشان از نبود یک استاندارد رفتاری بین مربیان بوده است که باعث بروز چنین مشکلاتی می‌شود.

منبع:ایسنا

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.