امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56731
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1396 - 10:34 | | ارسال توسط :

جذب سرباز معلم در مازندران

آموزش و پرورش مازندران اطلاعیه جذب سرباز معلم صادر کرد.

به گزارش بابل نوین،  اداره کل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد: این اداره کل در راستای  بخشنامه شماره ۲/۷۱۰  مورخ ۱۸ /۲/ ۹۶  معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع، در نظر دارد از بین مشمولین وظیفه داوطلب خدمت در آموزش و پرورش با مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس با توجه به سهمیه تخصیص یافته و رشته های تحصیلی تعیین شده مندرج در بخشنامه فوق الاشاره برای سال تحصیلی۹۷-۱۳۹۶ به عنوان سرباز معلم با رعایت مصاحبه و گزینش وموارد ذیل  پذیرش می کند. از این رو  متقاضیان جهت اطلاع بیشتر  به ادارات  آموزش وپرورش   شهرستان و مناطق مورد تقاضا مراجعه کنند.

۱- مشمولین واجد شرایط باید برگ آماده به خدمت (اعزام) بدون مهر غیبت و کسر خدمت اولیه در برگ اعزام به تاریخ اعزام اول تیر (۰۱/۰۴/۹۶) و یا اول شهریور (۰۱/۰۶/۹۶) را دارا باشند .

۲- با توجه به برنامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر انتخاب مشمولینی  که کسری خدمت ندارند . متقاضیان در صورت ارائه اطلاعات نادرست  و ناقص، ملزم به جبران خسارت ناشی از “خروج قبل از پایان سال تحصیلی” و هزینه های دوره آموزشی بدو خدمت می باشند. کلیه پذیرفته شدگان نهایی در تاریخ ۰۱/۰۴/۱۳۹۶ به مراکز آموزش نظامی اعزام خواهند شد.

۳- کسانی که قصد ادامه تحصیل در دوره بالاتر را دارند پس از پذیرش نهایی در صورت قبولی امکان ترخیص آنان وجود ندارد.

۴- ثبت نام از داوطلبین خدمت  در مناطق مورد نیاز از تاریخ وصول بخشنامه لغایت ۲۵/ ۲ /۹۶  انجام می  پذیرد لذا  داوطلبین محترم  از مراجعه به اداره کل خودداری کنند.

۵- از داوطلب خدمتی  که برگ اعزام خارج از استان مازندران دریافت کرده ثبت نام بعمل نمی آید.

نکته مهم :   داوطلب باید از نظر اطلاعات علمی و قدرت بیان در حد مطلوب بوده و از داوطلبینی که دارای نقص عضو، لکنت زبان و  یا مشکلات دیگری که مانع تدریس می شود  ثبت نام بعمل نمی آید (ارائه گواهی سلامت از پزشک معتمد آموزش وپرورش ) ./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.