امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 19992
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 17 آذر 1394 - 14:13 | | ارسال توسط :

جشنواره ملی گل و گیاه ،بهمن ماه در بابل برگزار خواهد شد

رئیس کمیسیون فضای سبز ، زیبا سازی وپارکهاشورای اسلامی شهر بابل مهدی علیجانزاده کاشی از برگزاری جشنواره ملی گل در بابل خبر داد.

۱۴۴۹۵۵۲۲۲۸_DSCN8636

به گزارش بابل نوین، مهدی علیجانزاده کاشی رئیس کمیسیون فضای سبز و زیباسازی پارکها با بیان اینکه در آستانه  برگزاری  جشنواره گل و گیاه  در روز ۲۵ بهمن، هستیم گفت: این جشنواره متعلق  به همه مردم می‌باشد و همیاری و همدلی همه احاد مردم را می‌طلبدو نگاه فرهنگ سازی را در دل این جشنواره‌ها باید تقویت کرد.

 رئیس کمیسیون فضای سبز و زیباسازی شورای شهر بابل بیان داشت: شورای شهر و شهرداری بابل اقدامات زیربنایی خوبی را در دستور کار قرار داده‌اند، ساماندهی، بازسازی و به‌سازی تمام پارک‌های شهر از نظر تجهیزات و فضای سبز یکی از برنامه‌های اصلی ما برای بودجه سال ۹۵ است، و مقررشده تا در این برنامه تمام وسایل بازی پارک‌ها استانداردسازی شوند و کمبودهای فضای سبز، روشنایی و سایر تجهیزات نیز مطابق با نیاز شهروندان برطرف شود. به‌طور کلی ما در بحث توسعه پارک‌ها ضعیف بوده‌ایم در حالی که باید در تمام مناطق شهر با خرید چند  زمین به احداث پارک، فضای  سبز  اقدام می‌کردیم اما این امر صورت نگرفت.

علیجانزاده کاشی  افزود: تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌های اصولی پارک‌های محله‌ای را در سطح شهر افزایش دهیم ضمن اینکه تاکنون چند فضای  گلخانه ای نیز در برخی مناطق احداث کرده‌ایم اما این کافی نیست و در  این جشنواره سمپوزیوم های علمی  برای  شهرداران و مدیران  فضای  سبز  و عموم مردم برگزار خواهیم نمود .

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر طرح جامع فضای سبز در دستور کار کمیسیون فضای سبز و زیباسازی شورای شهر بابل قرارگرفته است، افزود: مطابق با این طرح در آینده ای نزدیک برای تصویب در صحن شورا علنی شورا مطرح  خواهد شد،

این عضو شورای شهر بابل در پایان افزود: از این پس ایجاد فضای سبز و کاشت درختان باید به‌صورت کارشناسی انجام شود به این صورت که هر‌گونه درختی در منطقه خاص و متناسب با شرایط آب و هوایی کاشته شود، ضمن اینکه باید شکل ظاهری گونه‌های درختی را نیز در هر منطقه با توجه به وضعیت آن مورد توجه قرار دهیم که زیبایی بصری و نظم شهر حفظ شود تا ورودی  و خروجی  شهر و  فضای  شهری  را  آنگونه که  در خور  شهر بهار نارنج میباشد را چهره  بخشیم .

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.