امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 19972
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, علم و سلامت تاریخ انتشار : 17 آذر 1394 - 13:10 | | ارسال توسط :

در پرتو امنیت خوبی که در جامعه برقرار است برای پیشرفت علمی بیشتر تلاش کنید/تصاویر

در همایش روز دانشجوی دانشگاه علوم و فنون مازندران ، دکتر شیخ الاسلامی دانشجویان را به تلاش بیشتر در زمینه علمی با توجه به امنیت خوب در سطح جامعه فرا خواند.

۵

به گزارش بابل نوین، همزمان با سالروز ۱۶ آذرماه روز دانشجو همایشی با همین عنوان در سالن اجتماعات مهندس صمیمی دانشگاه علوم و فنون مازندران با حضور ریاست، معاونین، اساتید و دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم دکتر عبدالرضا شیخ‌الاسلامی ریاست دانشگاه ضمن تبریک این روز به دانشجویان از آنها خواست در پرتو امنیتی که در جامعه برقرار است برای پیشرفت علمی بیشتر تلاش کنند و استقلال و آزادی امروز را خون‌بهای دانشجویان آزادی‌خواه انقلابی دوران رژیم ستم شاهی دانست.

شیخ الاسلامی در ادامه دانشجویان را به تهذیب نفس رهنمون و از آنان خواست در مسیر حرکت انقلاب اسلامی در چارچوب قاون اساسی و احترام به آن در مسائل سیاسی زنده و پویا عمل کنند و حضور بیش از هزار رای دهنده در پای صندوق‌های رای‌گیری انجمن‌های دانشجویی این دانشگاه را نشان از رشد و بالندگی دانست.

وی در پایان با بیان این‌که رتبه علمی دانشگاه علوم فنون در بین دانشگاه‌های کشور در زمینه it ششم است از تلاشهای مجموعه همکاران در ایجاد فضای مناسب تر علمی و فرهنگی برای دانشجویان خبر داد.

گفتنی است این برنامه به همت معاونت فرهنگی و بسیج دانشجوئی دانشگاه علوم و فنون مازندران برگزار و بیش از ۸۰ نفر از دانشجویان نمونه این دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.