امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 23846
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, ورزشی تاریخ انتشار : 27 فروردین 1395 - 22:39 | | ارسال توسط :

جلسه ۳ جانبه با موضوع ورزش همگانی در شهرداری بابل برگزار شد + تصاویر

نشست 3 جانبه ورزشی در دفتر شهردار بابل با موضوع ورزش همگانی برگزار شد.

اصلی دفتر شهردار

به گزارش بابل نوین، در یک نشست سه جانبه و صبحانه کاری بین حسین بیژنی شهردار، علی شکری‌پور سخنگوی شورا و رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر و عادل عالیشان معاون امور ورزش‌های همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در دفتر شهردار بابل برگزار شد بر لزوم اهمیت به مقوله ورزش در همه رده‌های سنی و برای همه اقشار جامعه تاکید شد.

در این نشست حسین بیژنی شهردار بابل با اشاره به وجود شهروندان پراستعداد و تلاشگر بابلی در همه عرصه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی از حاضرین در این جلسه خواست هر آنچه که می‌توانند کمک کنند تا شهرداری در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان و سایر کارهای خدماتی بتواند در جهت رشد و شکوفایی ورزش همگانی و محلات سهیم باشد.

۱

در ادامه علی شکری‌پور سخنگوی شورا و رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهربابل با تشکر از شهردار و معاون ورزش همگانی استان برای تشکیل چنین جلسه‌ای،شکوفایی ورزش همگانی در سطح شهرستان بابل را از آرزو‌های خود خواند و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در شهرستان بابل وجود دارد و بسیاری از قهرمانان المپیک، جهان ، آسیا و کشور بابلی هستند باید همه تلاش خود را در کنار حمایت از ورزش قهرمانی معطوف به ورزش همگانی کنیم تا جامعه‌ای بانشاط و سالم داشته باشیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر بابل برای قهرمانان ورزشی این شهر با مصوبه شورا معافیت از عوارض شهرداری برای بناهای ۱۲۰، ۱۰۰ و ۸۰ متری در کنار سایر حمایت‌های مادی و معنوی در نظر گرفته است و تا حد توان به شهردار بابل کمک خواهد کرد تا در ورزش همگانی و محلات به آنچه شایسته شهروندان است دست یابند.

در پایان این نشست عادل عالیشان معاون امور ورزش‌های همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با مثبت ارزیابی کردن این جلسه و ارائه پیشنهاداتی در جهت رشد ورزش همگانی در سطح شهر بابل آمادگی خود و همکارانش برای هر نوع مشاوره و همکاری اعلام و از شهردار بابل خواست زمینه ارتباطات و جلسات بیشتر را فراهم آورد.

گفتنی است در این نشست حسینی مسئول امور فرهنگی ورزشی شهرداری بابل نیز حضور داشت ولی خبری از متولیان اصلی امور ورزشی در سطح شهرستان بابل از اداره ورزش و جوانان نبود.

۲

۳

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.