امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55205
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1396 - 10:40 | | ارسال توسط :

حضور پررنگ هنرمندان در انتخابات

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جامعه هنری و هنرمندان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی در روز 29 اردیبهشت همانند گذشته با حضور پررنگ خود اتفاقات مهمی را هم رقم خواهند زد.

به گزارش بابل نوین، علی مرادخانی در گفتگو با  ایرنا اظهار کرد: جامعه هنری همیشه در همه رویدادها و صحنه های سرنوشت ساز کشور، از جمله در زمان انقلاب اسلامی و در زمان دفاع مقدس، بالاترین حضور را در صحنه داشته است.
وی افزود: در زمان هایی که اتفاقات مهمی در کشور به وقوع می پیوست، جامعه هنری و هنرمندان در همه شرایط چه در ایام سوگواری ها و چه در زمان شادی ها و پیروزی ها، همیشه حضوری کاملا محسوس و ملموس و در افزایش روحیه وحدت و اقتدار در سطح جامعه و کشور و در میان مردم نقش بسیار اساسی داشتند.
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تاثیر حضور پر رنگ مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: هر زمان که مردم در انتخابات بزرگ ملی و مهم کشور به صحنه آمدند، یک شرایط متفاوتی را آفریدند و هر زمان هم که حضور مردم در صحنه کم رنگ شده متاسفانه بر مشکلات آنها افزوده شده و در مجموع به خواسته های خود نرسیده اند.
مرادخانی گفت: در مجموع حضور مردم در این انتخابات اینقدر مهم است که می توانند آنچه را که مورد توجه و علاقه همه است را رقم بزند، به همین دلیل یک فرض است که مردم خوب ما هر چقدر بیشتر و بهتر در این انتخابات شرکت کنند، حضور پررنگ آنها بتواند آینده روشنی را برای کشور رقم بزند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به طور همزمان ۲۹ اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.