امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80825
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اقتصادی, فرهنگ و هنر, مذهبی تاریخ انتشار : 09 فروردین 1397 - 11:52 | | ارسال توسط :

لزوم حمایت از برنج و مرکبات در بابل/ بزرگترین عید تشکیل‌و تحکیم حکومت اسلامی است

امام‌جمعه بابل گفت: با عنایت به شعار حمایت از کالای ایرانی، وظیفه اصلی ما در این شهرستان همزمان با حمایت از همه تولیدات ایرانی حمایت از دو کالای مهم تولیدی این منطقه یعنی برنج و مرکبات است.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: طبق فرمایشات امام‌خمینی(ره) بزرگترین عید، تشکیل‌و تحکیم حکومت اسلامی است، حکومتی که معصومین هم آرزوی تشکیل آن را داشتند.

وی افزود: اکنون ۴۰ سال از عید بزرگ تشکیل حکومت اسلامی می‌گذرد و نظام اسلامی در ایران حاکم است، امروز جایگاه کشور را باید مدنظر قرار دهیم و بر این نکته صحه بگذاریم که انقلاب ما مایه عزت اسلام و مسلمین در منطقه شد.

امام‌جمعه بابل ادامه داد: باید خداوند را شاکر باشیم که روز ۱۲ فغروردین سالروز حکومت و نظام اسلامی با عیدو بهار طبیعت همخوانی پیدا کرد، به یاد داشته باشیم که حکومت اسلامی تنها عاملی است که جامعه را شکوفا می‌کند اگرچه برخی مانند ترامپ و یارانش به دنبال تعرض، تحریم و تحریک هستند و در جلسه‌ای که اخیرا در آی پک برگزار شد چیزی جز نفرت از نظام اسلامی را بیان نکردند.

این مسئول تصریح کرد: حکومت اسلامی درصدد برآوردن حقوق مردم است، امسال هم محوریت فعالیت‌ها و تلاش‌های ما باید مسئله شعار سال یعنی “حمایت از کالای ایرانی”و توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باشد، اگرچه ۱۰ سال که مقام معظم رهبری شعارهای اقتصادی را بیان می‌کنند اما همه ما نباید کار فرهنگی را فراموش کنیم.

وی یادآور شد: با عنایت به شعار حمایت از کالای ایرانی، وظیفه اصلی ما در این شهرستان همزمان با حمایت از همه تولیدات ایرانی حمایت از دو کالای مهم تولیدی این منطقه یعنی برنج و مرکبات است زیرا آنچه موجب رونق این شهرستان می‌شود و چرخه اقتصادی آن را تضمین می‌کند، امر کشاورزی و تولید مرکبات است.

حجت‌الاسلام روحانی ضمن بیان وظایف مسئولان در خصوص تحقق شعار سال و منویات رهبری افزود: مشکلات هماهنگی در شهرستان بابل نباید باعث خروج سرمایه‌گذاران شود و تبلیغ مراکز اقتصادی باید مورد توجه قرار بگیرد، امر برنامه‌ریزی در هر نهاد بسیار مهم و باید برنامه هر سازمان تا پایان سال مشخص باشد و بر اساس آن حرکت کند، این طور نباشد که پروژه‌ای ۱۵ سال طول بکشد تا به ثمر برسد.

وی ادامه داد: بابل پایتخت برنج و همچنین شهیدان شمالی کشور و فرهنگی است، در این بحث مبالغه نمی‌کنیم، هیچ شهرستانی به مانند بابل از این تعداد حوزه‌های علمیه، مراکز فرهنگی و دانشگاهی برخوردار نیست بنابراین باید این داشته‌ها به ظهور واقعی برسد.

امام‌جمعه بابل در پایان گفت: مسئله ورزش و گردشگری از مواردی است که در سال جدید باید مدنظر مسئولان باشد و مشکلاتی که در راه‌های مواصلاتی و جاده‌ها وجود دارند را باید حل کنیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.