امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 68795
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 07 آبان 1396 - 9:51 | | ارسال توسط :

خداحافظی جشنواره فیلم فجر با برج میلاد/ حذف شورای پروانه ساخت شایعه است

به گزارش بابل نوین، ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، در حاشیه نمایشگاه مطبوعات درباره تأثیر نمایشگاه مطبوعات بر سینما گفت: نمایشگاه مطبوعات فرصتی را برای تعامل بین اهالی سینما و خبرنگاران فراهم می‌کند. تعاملی که در نتیجه آن نقطه نظرات یکدیگر را می‌شنوند و دغدغه‌هایشان را به هم منتقل می‌کند. وی در […]

به گزارش بابل نوین، ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، در حاشیه نمایشگاه مطبوعات درباره تأثیر نمایشگاه مطبوعات بر سینما گفت: نمایشگاه مطبوعات فرصتی را برای تعامل بین اهالی سینما و خبرنگاران فراهم می‌کند. تعاملی که در نتیجه آن نقطه نظرات یکدیگر را می‌شنوند و دغدغه‌هایشان را به هم منتقل می‌کند.

وی در خصوص تغییرات مکان برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: امسال یک سینما را به نشست‌های اصحاب رسانه‌ اختصاص می‌دهیم. در آنجا فیمسازان هم مانند همه جای دنیا با هم فیلم می‌بینند و با یکدیگر گفتگو می‌کنند. امسال در برج میلاد برنامه‌ای نخواهیم داشت.

دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در خصوص حضور فیلم‌های انیمیشن در جشنواره فیلم فجر امسال اظهار داشت: فیلم‌های سینمایی انیمیشن در بخش سودای سیمرغ حضور خواهند داشت.

داروغه‌زاده در خصوص حذف شورای پروانه ساخت بیان کرد: اعضای شورای پروانه ساخت هفته گذشته حکم خود را گرفتند و حذف تدریجی این شورا شایعه است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.