امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 68794
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 07 آبان 1396 - 9:49 | | ارسال توسط :

جزئیات برنامه‌های رادیو ایران در نمایشگاه مطبوعات اعلام شد

به گزارش بابل نوین، حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران درباره حضور این رادیو در نمایشگاه مطبوعات گفت: مانند سال‌های گذشته تصمیم گرفته‌ایم از فضای نمایشگاه مطبوعات برای تعامل با شنوندگان خود البته در راستای برنامه‌ریزی تعاملی استفاده کنیم. وی ادامه داد: رادیو ایران برنامه‌های «ایران را بشنویم»، «به افق آفتاب»، «حوض نقره»، […]

به گزارش بابل نوین، حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران درباره حضور این رادیو در نمایشگاه مطبوعات گفت: مانند سال‌های گذشته تصمیم گرفته‌ایم از فضای نمایشگاه مطبوعات برای تعامل با شنوندگان خود البته در راستای برنامه‌ریزی تعاملی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: رادیو ایران برنامه‌های «ایران را بشنویم»، «به افق آفتاب»، «حوض نقره»، «نمودار»، «پلاک هشت»، «کافه هنر»، «ایرانشهر»، «ورزش ایران»، «با من بیا» را به طور زنده و مستقیم از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها پخش می‌کند.

افتخاری عنوان کرد: برای تعامل هر چه بیشتر با مخاطبان، رادیو ایران هر روز نشست‌های برنامه‌سازی را برگزار می‌کند. در این نشست‌ها عوامل برنامه‌هایی همچون «رادیو جمعه»، «کوی نشاط» و «خانه و خانواده» حضور دارند. این نشست‌ها برای تعامل بیشتر با مخاطب برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست‌ها هر روز از ساعت ۱۱ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه برگزار می‌شود. ضمن اینکه فصل دوم برنامه «یک دو صدا» رو به پایان است به همین خاطر عوامل این برنامه تست گویندگی از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه و علاقمندان به حرفه گویندگی می‌گیرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.