امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 68244
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 01 آبان 1396 - 16:32 | | ارسال توسط :

خداکرمی: غذا‌های خیابانی باید با کیفیت و بهداشت توزیع شوند

به گزارش بابل نوین، ناهید خدا کرمی عضو شورای اسلامی پنجم شهر تهران اظهار داشت: خبرنگاران عضو بیست و دوم شورای شهر هستند که کمک می کنند امور شهر به بهترین نحو پیش برود. وی افزود: بعد از اینکه گزارش هایی در مورد پایین بودن کیفیت غذا در دکه ها بخصوص دکه های خیابان سی تیر […]

به گزارش بابل نوین، ناهید خدا کرمی عضو شورای اسلامی پنجم شهر تهران اظهار داشت: خبرنگاران عضو بیست و دوم شورای شهر هستند که کمک می کنند امور شهر به بهترین نحو پیش برود.

وی افزود: بعد از اینکه گزارش هایی در مورد پایین بودن کیفیت غذا در دکه ها بخصوص دکه های خیابان سی تیر تهران منتشر شد ، به دکه ها مراجعه و به طور نامحسوس دکه ها را از نزدیک بررسی کردم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد : تمام موارد بهداشتی که به طور مستقیم با سلامت شهروندان در ارتباط بود با پیمانکار کنترل کردیم که قرار شد ضعف های موجود را اصلاح کنند.

وی افزود : در این بازدید میدانی علاوه برنظارت بر مواد اولیه نسبت به نحوه تهیه غذا و ظروفی که غذاها را در آن توزیع می کنند نکاتی را تذکر دادم.

خداکرمی اضافه کرد : هفته آینده دوباره برای اطمینان از رعایت موارد بهداشتی غذاهای خیابان سی تیر بازدید خواهم داشت که اگر خبرنگاران هم بخواهند می توانند ما را همراهی کنند.

وی با اشاره به استقبال مردم از غذاهای خیابانی (street food)تاکید کرد : اگر قرار است که تنوعی برای شهروندان ایجاد شود و مردم به سرعت و سهولت از غذا خوردن در خیابان لذت ببرند باید تمام تلاشمان را برای سلامت این خدمات به کار بگیریم از این رو علاوه بر مسئولان بهداشت ما نیز به عنوان اعضای شورای شهر خود را در این رابطه مسئول می دانیم و نظارت می کنیم.

رئیس کمیته بهداشت شورای شهر تهران ادامه داد : غذاهای خیابانی باید علاوه بر ارزان بودن، کیفیت خود را نیز حفظ کند تا مصرف کنندگان از سلامت آن اطمینان کافی داشته باشند.

خداکرمی در پایان خاطر نشان کرد :بهتر است در بخش هایی از مرکز شهر مثل خیابان سی تیر از تردد اتومبیل و موتور سیکلت جلوگیری شود تا مردم به صورت مرکز تفریحی از آن استفاده کنند و هم تاریخ و فرهنگ ایرانی در آنها حفظ شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.