امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 68245
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 01 آبان 1396 - 16:35 | | ارسال توسط :

فعالیت هزار مهدکودک در روستاها و مناطق محروم کشور

به گزارش بابل نوین، فاطمه عباسی مشاور امور زنان و خانواده رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: مساله تاسیس و گسترش مهد کودک ها در روستاها و نقاط محروم و آسیب خیز کشور، جزء الویت ها و راهبردهای اصلی سازمان بهزیستی کشور است. وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هزار مهدکودک از سوی سازمان بهزیستی […]

به گزارش بابل نوین، فاطمه عباسی مشاور امور زنان و خانواده رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: مساله تاسیس و گسترش مهد کودک ها در روستاها و نقاط محروم و آسیب خیز کشور، جزء الویت ها و راهبردهای اصلی سازمان بهزیستی کشور است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هزار مهدکودک از سوی سازمان بهزیستی در روستاها، مناطق محروم و نقاط آسیب خیز سراسر کشور، فعالیت می کنند و کودکان را تحت پوشش قرار داده اند.

مشاور امور زنان و خانواده رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در مهدکودک های مناطق محروم، روزانه یک وعده غذای گرم میان کودکان توزیع می شود.

عباسی تاکید کرد: مناطق محروم و نقاط آسیب خیز شهر تهران نیز از این قاعده مستثنی نیستند و برنامه ارائه یک وعده غذای گرم ویژه کودکان در مهدکودک های مذکور، در پایتخت نیز اجرا می شود.

وی با اشاره به ابتلای درصد قابل توجهی از کودکان در مناطق آسیب خیز کشور به سوء تغذیه بیان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده بسیاری از کودکان مناطق محروم و در معرض آسیب کشور دچار سوء تغذیه هستند و نیاز به حمایت دارند.

مشاور امور زنان و خانواده رئیس سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: کودکان در مهدکودک های مناطق محروم علاوه بر دریافت یک وعده غذای گرم، حمایت های مورد نیاز از جمله حمایت های آموزشی و مراقبتی را نیز دریافت می کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.