امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77319
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 02 بهمن 1396 - 17:03 | | ارسال توسط :

خدمت رسانی به مردم وظیفه مسؤولان جامعه اسلامی است

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه راه پیروی کردن از دین و مبانی دینی، دوری از هوای نفس است، گفت: تلاش و خدمت رسانی به مردم ضرورت یک جامعه اسلامی است.

به گزارش بابل نوین، حضرت آیت الله علوی گرگانی  امروز در دیدار جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم با تأکید بر تلاش و خدمت رسانی بیشتر به جامعه اسلامی و مردم انقلابی گفت: اگر عمل برای رضای خدای باشد قطعا ثواب آن دو چندان خواهد بود و رضایت خدا در این چنین عملی است.

وی با تاکید بر پیروی از ولایت فقیه، بصیرت افزایی و تبیین مبانی دینی و ارزشی اظهار داشت: راه پیروی کردن از دین و مبانی دینی، در دوری از هوای نفس و قرار گرفتن در مسیر حق و حقیقت است.

استاد برجسته خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: اگر کسی پیرو دین و ولایت اهل بیت(ع) و علما باشد و خود را از بزرگان دین جدا ندانسته و علما را دلسوزان جامعه بداند قطعا اهل هدایت خواهد بود و گمراه نخواهد شد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان گفت: بهترین عمل این است که هر کاری انسان انجام می دهد خدا را در آن کار در نظر داشته باشد؛ اگر این چنین باشد و این چنین فکر کنیم عمل ما با برکت خواهد بود و آثار آن هم دو چندان می شود./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.