امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77321
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 02 بهمن 1396 - 17:06 | | ارسال توسط :

راه اندازی کتابخانه دیجیتال در سال ۹۷

کوهی رستمی با اشاره به اینکه در نهاد کتابخانه های استان ۱۲ پروژه عمرانی تعریف شده است، گفت: امیداوریم با اختصاص اعتبارات لازم، همه پروژه ها تا سال آینده مورد بهره برداری و استفاده عموم قرار گیرد.

به گزارش بابل نوین، منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان، ظهر امروز در دیدار با استاندار خوزستان در سالن جلسات استانداری با ارائه گزارشی از شاخص های کتابخانه های عمومی و برشمردن اقدامات عمرانی و فرهنگی کتابخانه های عمومی ابراز داشت: یکی از برنامه های مدون و تعریف شده اداره کل کتابخانه های عمومی در کنار ارائه خدمات فرهنگی و برگزاری برنامه های علمی، پژوهشی و آموزشی، تکمیل ۱۲ پروژه تعریف شده عمرانی است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان با بیان اینکه که عمده پروژه های عمرانی ذکر شده در مناطق محروم استان در حال ساخت است، اظهار داشت: امیداوریم با اختصاص اعتبارات لازم، همه پروژه ها تا سال آینده مورد بهره برداری و استفاده عموم قرار گیرد.

این مقام مسؤول در رابطه راه اندازی کتابخانه دیجیتال افزود: با حمایت جدی استاندار خوزستان و تخصیص اعتبار، طرح مطالعاتی این پروژه ملی در خوزستان انجام شد که با تکمیل فرایندهای اجرایی امیداوریم در سال آینده شاهد راه اندازی کتابخانه دیجیتال در استان باشیم.

همچنین غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان با اشاره به اینکه نهاد کتابخانه های عمومی از نهاد های تاثیرگذار فرهنگی در توسعه زیرساخت های فرهنگی استان است، ابراز داشت: از این رو باید در بخش های مختلف حمایت های جدی از این نهاد صورت گیرد؛ چرا که نهاد مذکور یکی از بستر های مؤثر در مناطق محروم در راستای توسعه بنیان های اقتصادی و  سرمایه های اجتماعی است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تعریف پروژه های عمرانی کتابخانه ای در مناطق محروم باید بصورت زنجیره ای در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان شد: وجود کتابخانه دیجیتال در کنار کتابخانه های عمومی امری ضروری است و پروژه کتابخانه دیجیتال در اسرع وقت به مردم خوزستان و همه فارسی زبانان خدماتی را ارائه دهد./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.