امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80419
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 27 اسفند 1396 - 19:43 | | ارسال توسط :

خصوصی سازی خودروسازان کلید خورد

به گزارش بابل نوین، منصور معظمی معاون وزیر صنعت معدن وتجارت و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اظهار کرد: اکنون شرکتهای خودرویی کشور واقعا خصوصی نیستند و وزارت صنعت تدابیری اندیشیده است تا در سال آینده آن بخشی از دو شرکت بزرگ خودروسازی که به صورت پیچیده خصوصی سازی شده اند، به بخش خصوصی […]

به گزارش بابل نوین، منصور معظمی معاون وزیر صنعت معدن وتجارت و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اظهار کرد: اکنون شرکتهای خودرویی کشور واقعا خصوصی نیستند و وزارت صنعت تدابیری اندیشیده است تا در سال آینده آن بخشی از دو شرکت بزرگ خودروسازی که به صورت پیچیده خصوصی سازی شده اند، به بخش خصوصی واقعی واگذار شوند.

معظمی افزود: همچنان که در سال جاری ۱۵ درصد سهام یکی از خودروسازان واگذار شد، به دنبال آن هستیم این روند در سال ۹۷ نیز ادامه پیدا کند.

معاون وزیر صنعت معدن وتجارت تصریح کرد: در ظاهر، دولت تنها ۲۰ درصد از سهم خودروسازان را دارد ولی می دانیم که خودروسازی کشور واقعا خصوصی نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تا پایان سال ۹۷ میتوانیم امیدوار باشیم که مدیران خودروسازی را دولت تعیین نکند ،گفت: امیدواریم در آینده ساز و کاری اندیشیده شود که خودروسازی به سمت خصوصی شدن واقعی پیش رفته و شاهد افزایش کیفیت خودرو ملی باشیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.