امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 71999
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 04 آذر 1396 - 19:39 | | ارسال توسط :

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، حمله تروریستی مسجد الروضه را محکوم کرد

خالصانه از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم که آرامش و امنیت را به بلاد اسلامی بازگرداند و نصرت خود را به مسلمانان ارزانی بدارد و روح شهدای این حادثه‌ را مشمول رحمت و مغفرت خود قرار دهد.

به گزارش بابل نوین،در پی حمله تروریستی به نمازگزاران مسجد الروضه مصر آیت الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب بیانیه ای منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 “وسیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون”

 حادثه‌ی تاسف‌بار حمله تروریستی به نمازگزاران بی‌گناه مسجد “الروضه” مصر که منجر به شهادت و زخمی شدن قریب به چهارصد نفر از مسلمانان مظلوم شد قلب همه‌ی موحدان و آزادی‌خواهان جهان را جریحه‌دار کرد.

 باز هم تفکر افراطی که پرورش یافته دامن غرب و خصوصا آمریکای مستکبر است عده‌ای انسان بی‌دفاع و بی‌گناه را هدف کینه‌توزی‌ و وحدت شکنی خود قرار داد و در صدد است تا با برافروختن آتش درگیری‌های مذهبی و قومیتی، آرامش و امنیت را در آن‌سوی مرزها برای رژیم کودک کش صهیونیستی به ارمغان ببرد.

 این حوادث ناگوار که هر از چند گاه در گوشه‌ای از بلاد اسلامی رخ می‌دهد همچون زخمی‌ عمیق است که بر پیکر دنیای اسلام می‌نشیند و چیزی جز اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در برابر این پنجه‌های پلید که از خارج کشور‌های اسلامی تقویت می‌شوند، نمی‌تواند این زخم‌ها را التیام ببخشد.

 خالصانه از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم که آرامش و امنیت را به بلاد اسلامی بازگرداند و نصرت خود را به مسلمانان ارزانی بدارد و روح شهدای این حادثه‌ را مشمول رحمت و مغفرت خود قرار دهد.

 محسن اراکی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.