امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72229
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 06 آذر 1396 - 17:00 | | ارسال توسط :

درخشان: مگر می‌شود نفت را ۲ ماهه به جهانیان بدهند؟!

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران اعتقاد دارد که هم‌گروهی تیم ملی ایران با تیم‌های بزرگ در جام جهانی به سود شاگردان کی‌روش است.

به گزارش بابل نوین،حمید درخشان درباره مشکلات مدیریتی باشگاه نفت تهران گفت: با اینکه مدتی پیش آقای جهانیان را به‌عنوان مالک انتخاب کردند، اما هنوز انتقال باشگاه نفت رسمی و قطعی نشده است. طبیعتاً در این شرایط مالک باشگاه هم نمی‌تواند هزینه کند، چون او هم انتظاراتی دارد که باید برآورده شود. مگر می‌شود باشگاه نفت را به صورت دو ماهه یا سه ماهه به جهانیان بدهند؟! متأسفانه این شرایط باعث شده تا همچنان باشگاه نفت وضعیتی بحرانی داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به حذف تیم نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد: حذف تیم ما از این بازی‌ها هنوز رسمی نشده، چون کنفدراسیون فوتبال آسیا چیزی را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

وی از مشکلات تیم فوتبال نفت تهران یاد کرد و اظهار داشت: ما مشکل فنی هم داریم و این موضوع را کتمان نمی‌کنیم، اما مهم‌ترین موضوع این است که مشکلات روحی و روانی بازیکنان برطرف شود. وضعیت نامناسب باشگاه نفت طبیعتاً روی ذهنیت بازیکنان تأثیر منفی می‌گذارد.

درخشان در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم در لیگ امسال شانس زیادی برای قهرمانی دارد؟»، گفت: پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و این هفته هم برد با ارزشی را به دست آورد.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین در مورد قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی که دهم آذرماه برگزار خواهد شد، گفت: من معتقدم که هم‌گروهی تیم ملی با تیم‌های بزرگ قطعاً به سود تیم ما خواهد شد. به‌هرحال بازیکنان ما می‌توانند با بازی کردن برابر تیم‌های بزرگ تجربه‌شان را بالاتر ببرند و این می‌تواند در آینده که تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا یا جام جهانی بعدی شرکت می‌کند، شرایط خیلی بهتری داشته باشد.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.