امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3038
  پرینتخانه » اخبار بابل, سخن سردبیر تاریخ انتشار : 24 فروردین 1394 - 17:00 | | ارسال توسط :

درگیری فیزیکی در دانشگاه علمی کاربردی بابل

این اتفاقات در حالی بوجود آمد که بنده درگیر مراسم اولین گرامیداشت شهدای معلم شهرستان بابل دردانشگاه بودم که رئیس دانشگاه نیز از برگزاری آن ممانعت بعمل آوردند.

به گزارش بابل نومه،به نقل از افکارنیوز،عباس رضایی جانباز ۳۵ درصد بابلی درباره چگونگی وقوع این حادثه گفت:

نظر به اینکه قرار بود در روزمعلم اولین گرامیداشت شهدای معلم شهرستان بابل در دانشگاه علمی کاربردی این شهر برگزارشود و بنده نیز به عنوان مسئول برگزاری مراسم تعیین شدم و با توجه به اینکه تمام هماهنگی ها را انجام دادیم در روزسه شنبه ۱۸/۱/۹۴ جهت رایزنی و ارائه گزارش به قسمت آموزش رفتم و اتفاقا رئیس دانشگاه و پسرش هم درآنجا بودند.

البته با شناخت دقیقی که رئیس دانشگاه نسبت به روحیٌات و آثار جراحتی در زمان جنگ تحمیلی را دارا می باشم متأسفانه با برخوردی تند به من گفتند برو بیرون و این حرف را چندبار تکرارکردند و برخوردایشان موجب بروز شوک عصبی ام شد و کنترل از دستم خارج شد تا آنجاییکه یادم است لیوانی که درآنجابود زمین زدم و به خودم آسیب رساندم که متأسفانه در ادامه رئیس دانشگاه و فرزندش به طرفم حمله ورشدند و پیراهنم را پاره کردند و مرا مورد ضرب وشتم قراردادند. ظاهرا با وساطت دانشجویان و کامندان این درگیری خاتمه یافت اما ضربات متعدد آنان باعث کبودی بغل سرم و جای ترکش شد.

حال حرمت یک جانباز اعصاب وروان چگونه مورد تعرض قرار گرفته آیا باشناختی که آن عوامل با وضعیت روحی روانی ام را داشتند به راحتی باید هتک حرمت کنند؟

واین اتفاقات در حالی بوجود آمد که بنده درگیر مراسم اولین گرامیداشت شهدای معلم شهرستان بابل دردانشگاه بودم که رئیس دانشگاه نیز ازبرگزاری آن ممانعت بعمل آوردند.

اشاره می شود عباس رضایی دانشجوی مدیریت روابط عمومی مقطع کاردانی ترم ۴ دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴ بابل و جانباز ۳۵% جنگ تحمیلی که در تاریخ ۲۳/۱۰/۶۵ درعملیات کربلای ۵ (شلمچه) به درجه جانبازی نائل آمده است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۳
  1. محمد :
    20 اردیبهشت 94

    باسلام مرکز علمی کاربردی بابل به ریاست آقای قربانپور و فرزند جاهلش بنظرم باید تعطیل گرددچون پدر و پسر همه چیز را در پول خلاصه کردندو از انسانیت چیزی نمی دانند خواهشا”فکری به حال دانشگاه و دانشجویان و کارکنان و اساتید این مرکز بکنید. با تشکر

    • مدیر سایت :
      20 اردیبهشت 94

      سلام مدیر سایت می باشم لطف کمک میکنید

    • roroi :
      20 تیر 99

      سلام با احترام امیدوارم برای مطالبتان اسنادی هم داشته باشید وگرنه توهین به افراد کار نامناسبی است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.