امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67116
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, فرهنگ و هنر, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 14 مهر 1396 - 16:36 | | ارسال توسط :

دشمن فضای مجازی را زهرآگین کرده و به مسئولان نظام تهمت می‌زند/ نیروی انتظامی باید با اعتقاد و به‌هنگام عمل کند

امام‌جمعه بابل گفت: مسئولان و همه ملت باید همواره مواظب باشند زیرا ما بدون تردید در هر لحظه با توطئه‌های دشمنان مواجه‌ایم، چه در داخل کشور چه خارج از آن، یکی از ابزارهای اجرای توطئه دشمنان فضای مجازی است که متاسفانه مردم به شدت به آن وابسته هستند، دشمن هم از این نکته استفاده کرده و فضا را زهرآگین کردند و به نظام و مسئولان تهمت می‌زنند.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه بابل با اشاره اظهار کرد: همه براداران و خواهران را به تقوا دعوت می‌کنم و اولین تذکرم در رابطه با نمازجمعه است که در اخادیث بسیار به آن توصیه شد.

وی افزود: بنا به فرموده امام‌صادق(ع)  افرادی که قبل از شروع نمازجمعه در آن حاضر می‌شوند و در صفوف نماز هستند که تمامی گناهانشان در فاصله دو جمعه پاک می‌شود اما افرادی که به دنبال چاپلوسی و برای ریا  در این فرضه شرکت می‌کنند تنها به همان بهره مادی دست می‌یابند و رحمت خدا شامل حالشان نمی‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به روز نیروی انتظامی ادامه داد:  هفته نیروی انتظامی در واقع هفته نعمت امنیت است و فرصتی‌است برای آحاد ملت ایران که از این نعمت و نعمت‌آفرینان تشکر و قدردانی کنند، مردم از این قشر انتظار صراحت و اقتدار دارند ، نیروی انتظامی باید  با اعتقاد و به‌هنگام عمل کند.

امام‌جمعه بابل تصریح کرد: انتظار مردم این است که در مسائل مختلف ناامنی از بین برود، به ویژه در حیطه مسائل اخلاقی باید توجه ویژه‌ای شود.

حجت‌الاسلام روحانی گفت: جریان همه‌پرسی اقلیم کردستان در واقع توطئه‌ و حرکتی خائنانه علیه امت اسلامی است، حرکتی که هدفش ایجاد شکاف و ناامنی است تا اقتدار کشورها را از بین ببرند و آنها را  کوچک و ضعیف سازند.

وی افزود: جریان همه‌پرسی اقلیم کردستان ناگهان پس از خاموش شدن داعش و گروه‌های تکفیری شکل گرفت و با هدف ایجاد اسرائیلی دیگر در منطقه آن را هدایت کردند و به دنبال تحریک اقلیم کرد در چهار کشور ترکیه، ایران، عراق و سوریه هستند.

خطیب جمعه بابل ادامه داد: مسئولان و همه ملت باید همواره مواظب باشند زیرا ما بدون تردید در هر لحظه با توطئه‌های دشمنان مواجه‌ایم، چه در داخل کشور چه خارج از آن، یکی از ابزارهای اجرای توطئه دشمنان فضای مجازی است که متاسفانه مردم به شدت به آن وابسته هستند، دشمن هم از این نکته استفاده کرده و فضا را زهرآگین کردند و به نظام و مسئولان تهمت می‌زنند.

وی  تصریح کرد: تخریب چهره‌هایی که به ویژه از ولایت تبعیت می‌کنند و بر رهبر تعصب دارند از اهداف اصلی رسانه‌های بیگانه است اما بصیرت و آگاهی ملت است که توطئه دشمنان را نابود می‌سازد.

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در پایان  با اشاره به نیاز ستاد اربعین به کمک  گفت: هفته گذشته نیز در این خصوص نکاتی را عرض کردم و تقاضا دارم مردم و خیرین برای کمک به ستاد اربعین کمک‌های خود را اهدا کنند، تا اسباب اسکان زائران، امر دارو و درمان زائران تسهیل شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.