امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24415
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1395 - 10:13 | | ارسال توسط :

راهکار فردوسی پور برای سبقت کی‌روش از برانکو و پروین!

به گزارش بابل نوین،علاقه عادل فردوسی پور به کارلوس کی روش بر کسی پوشیده نیست. این علاقه آنقدر شدید است که این دو نشست های پنهانی زیادی برگزار می کنند و در بسیاری از کارها با یکدیگر مشورت می کنند. فردوسی پور چند وقتی است در پست های مختلف، در خصوص بهترین های پس از […]

به گزارش بابل نوین،علاقه عادل فردوسی پور به کارلوس کی روش بر کسی پوشیده نیست. این علاقه آنقدر شدید است که این دو نشست های پنهانی زیادی برگزار می کنند و در بسیاری از کارها با یکدیگر مشورت می کنند.

فردوسی پور چند وقتی است در پست های مختلف، در خصوص بهترین های پس از انقلاب نظرسنجی کرد تا اینکه به بهترین سرمربی رسید. او ابتدا بهترین سرمربیان ایرانی پس از انقلاب را به نظرسنجی گذاشت تا علی پروین و امیر قلعه نویی به عنوان نفر اول و دوم به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

به گزارش بابل نوین،قرار است فردا نظرسنجی بهترین مربیان خارجی پس از انقلاب در برنامه نود انجام شود که به احتمال زیاد برانکو اول خواهد شد و کی روش پس از او در جایگاه دوم قرار خواهد گرفت. اما چطور عادلی که نشان داده برای انتخاب دوستانش در این نظرسنجی ها، دست به هر کاری می زند – حتی عوض کردن پست اشکان دژاگه! – حاضر می شود بگذارد کی روش پس از برانکو رتبه دوم را به خود اختصاص دهد؟

شنیده می شود عادل می داند برانکو و کی روش به عنوان نفرات اول و دوم به فینال نظرسنجی بهترین مربی پس از انقلاب راه پیدا می کنند و آنحا با حضور علی پروین و امیر قلعه نویی، نفراتی خواهند بود که در نظر سنجی نهایی شرکت خواهند کرد و آن وقت شانس کی روش برای اول شدن میان این چهار نفر بیشتر از سایر موارد خواهد بود.

در صورت راه پیدا کردن دو پرسپولیسی – پروین و برانکو – به فینال، آرای سرخ ها میان این دو مربی تقسیم می شود اما کی روش آرای خود را دارد و می تواند در فینال هم روی آن حساب کند، پس احتمال رای آوردن او نسبت به سایرین بیشتر خواهد شد، مگر آنها پرسپولیسی ها پیش از نظرسنجی نهایی، برنامه های عادل را نقش بر آب کنند و با هماهنگی پا به انتخاب بهترین مربی پس از انقلاب بگذارند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.