امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70050
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 21 آبان 1396 - 13:33 | | ارسال توسط :

رحیمی: انتخاب ماچک بهترین تصمیم بود / تمام ملی پوشان در قطر و اسلوونی حضور دارند

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان گفت: انتخاب ماچک به عنوان سرمربی تیم ملی یکی از بهترین تصمیم ها بود زیرا او به خوبی شرایط هندبال آسیا و ایران را می شناسد.

به گزارش بابل نوین،علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشورمان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: با بررسی هایی که داشتیم تصور می کنم که ماچک بهترین انتخاب بود. او شیوه تفکر آسیایی ها و ایرانی ها را به خوبی می شناسد و پیش از این هم توانسته با تیم ملی کشورمان به عنوان نایب قهرمانی آسیا هم دست پیدا کند.

رحیمی درباره مدت قرارداد این مربی عنوان کرد: قرار داد ماچک خیلی طولانی نیست و تنها به مدت دو ماه و برای مسابقات قهرمانی آسیا در تیم ملی حضور دارد. به هر صورت ما بیشتر بازیکنانمان را به دلیل بازی در اروپا در اختیار نداریم اما تلاش می کنیم تا بتوانیم با این مربی همکاری هایمان را ادامه دهیم.

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان درباره برنامه های تیم ملی بیان کرد: تیم ملی هندبال قرار است با تمام بازیکنان خود به اردوی اسلوونی و قطر برود و پس از آن هم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم کره جنوبی شود.

او در ادامه و درباره انتخابش به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون هندبال آسیا گفت: هر ساله کنگره ای هندبالی برگزار می شود و هر چهار سال یکبار انتخابات آن هم برگزار می شود تا مسئولان جدید برای سمت های مختلف در قاره ها و بخش جهانی انتخاب شوند. هفتاد و یکمین دوره این کنگره هم از روز جمعه به میزبانی شهر آنتالیا در ترکیه آغاز شد و همان روز هم انتخابات بخش آسیایی آن برگزار شد. همچنین کنگره جهانی هم روز های شنبه و یکشنبه برگزار شد.

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان درباره مسئولیت هایش در آسیا اظهار کرد: به هر حال هر سال در بخش آسیا جلساتی برگزار می شود تا در خصوص میزبانی مسابقات، کلاس های داوری و مربیان تصمیم گیری های صورت بگیرد که این مسائل بخشی از کار های آسیایی را تشکیل می دهد./ز

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.