امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 62686
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 09 مرداد 1396 - 16:38 | | ارسال توسط :

رضایی: پرسپولیس فراتر از فوتبال ایران بازی می‌کند

مربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: محرومیت از نقل و انتقالات حداقل در نیم فصل اول تراکتورسازی را آزار می‌دهد.

به گزارش بابل نوین، رحمان رضایی، در خصوص انتخاب تیم پرسپولیس به عنوان بهترین تیم فصل گذشته و انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان بهترین مربی اظهار داشت: حق تیم پرسپولیس بود که بیشترین سهم را در مراسم انتخاب بهترین‌ها داشته باشد. تیمی که مقتدرانه و در فاصله چند هفته به پایان مسابقات قهرمان شود، بهترین خط حمله و آقای گل و بهترین خط دفاعی را داشته باشد باید هم بیشترین سهم را در انتخاب بهترین‌ها داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار این هفته این تیم مقابل تراکتورسازی بیان داشت: هر دو تیم از تیم های خوب این فصل و چند فصل گذشته بودند و باید این دیدار یک بازی خوب و تماشاگر پسند از آب در آید. بر خلاف پرسپولیس که کاملا روی غلتک است و هیچ مشکلی ندارد، محرومیت از نقل و انتقالات تراکتورسازی را آزار داد و برای این تیم حاشیه ایجاد کرد. اما در عین حال این دیدار برای تیم پرسپولیس ساده نیست.

وی افزود: تراکتورسازی همیشه بزرگ است و با هوادارانش بزرگتر هم می‌شود. تراکتورسازی و هوادارانش شب سختی را برای میهمان خود رقم می‌زنند.

مربی سابق تراکتورسازی در مورد این تیم تصریح داشت: آنچه مسلم است محرومیت از نقل و انتقالات برای این تیم دردسر ساز است. اما به این معنی نیست که تراکتورسازی از گردونه مدعیان قهرمانی حذف شود. این تیم در نیم فصل اول مدارا می‌کند و برای نیم فصل دوم با جذب بازیکنان مورد نیازش می‌تواند به کورس مدعیان بالای جدول بازگردد.

مدافع پیشین تیم پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این تیم خاطرنشان ساخت: ثباتی که در تیم پرسپولیس در چند سال اخیر ایجاد شده الان دارد پاسخ می‌دهد. به نظرم این تیم فراتر از فوتبال ایران بازی می‌کند و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی آسیا است. /م

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.