امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64061
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 31 مرداد 1396 - 16:39 | | ارسال توسط :

رقابت ۴۰۰ دانشجو در جشنواره قرآنی وزارت علوم

مدیرکل اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم با اشاره به اینکه مرحله کشوری جشنواره قرآنی وزارت علوم طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ شهریورماه برگزار می‌شود،‌ گفت: در این دوره از مسابقات ۴۰۰ شرکت‌کننده حضور خواهند داشت.

به گزارش بابل نوین، رشید جعفرپور، مدیرکل اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری‌ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به فراهم شدن مقدمات نهایی برای برگزاری سی و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم، گفت: مرحله سراسری این مسابقات طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ شهریورماه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه داوری‌های بخش‌های غیرشفاهی صورت گرفته و نتایج آن طی روزهای آینده اعلام می‌شود، افزود: به این ترتیب با پایان داوری‌ها نفرات برگزیده‌ بخش‌هایی مختلف مشخص خواهد شد در زمان مقرر مورد تجلیل قرار بگیرند.

مدیرکل اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری‌ با تأکید بر اینکه دانشگاه میزبان این دوره از مسابقات تمام شرایط میزبانی را در حد مطلوب فراهم کرده است، گفت: در این دوره از مسابقات و در بخش‌ها و رشته‌های مختلف ۴۰۰ نفر که برگزیده مرحله منطقه‌ای هستند، حضور خواهد داشت تا رقابت خود را برگزار کنند.

وی اذعان کرد: در این دوره از مسابقات برنامه‌های جنبی متنوعی در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می‌توان به بازدید از مناطق مذهبی و تفریحی استان گلستان اشاره کرد.

جعفرپور همچنین به برنامه تجلیل از چهره‌های قرآنی استان گلستان در حاشیه این مسابقات اشاره کرد و گفت: اسامی این افراد در زمان برگزاری جشنواره اعلام خواهد شد تا با تجلیل از آنها ادای دینی به فعالان قرآنی این استان نیز داشته باشیم.

مدیر کل اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم در پایان خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه این مسابقات علاوه بر مسئولان استانی، سیدضیاء هاشمی، سرپرست وزارت علوم، حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد و جمعی از مسئولان قرآنی کشور حضور خواهند داشت./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.