امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63115
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, علم و سلامت تاریخ انتشار : 16 مرداد 1396 - 10:49 | | ارسال توسط :

رمز موفقیتم سخت‌کوشی بود/ در رشته پزشکی ادامه تحصیل می‌دهم

منتخب رتبه 6 گروه آزمایشی علوم تجربی با اشاره به اینکه تنها قبل از پیش‌دانشگاهی از کلاس کمکی استفاده کردم و تمام وقت خود را به مدرسه اختصاص دادم، گفت: رمز موفقیت من زیاد درس خواندن و سخت‌کوشی بود.

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، یاسمن میر رتبه ششم کنکور تجربی از شهرستان بابل طی گفت‌وگویی درباره کسب این رتبه اظهار کرد: با توجه به تلاشم انتظار رتبه بهتری داشتم.

وی با تقدیر از همراهی و کمک والدین خود در موفقیت کنکور، افزود: قصد دارم در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران تحصیل کنم.

منتخب رتبه ۶ کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی با اشاره به اینکه تنها قبل از پیش‌دانشگاهی از کلاس کمکی استفاده کردم و تمام وقت خود را به مدرسه اختصاص دادم، تصریح کرد: رمز موفقیت من زیاد درس خواندن و سخت‌کوشی بود، با هدف و برنامه‌ریزی دقیق، جدیت و پشتکار همیشه متناسب با هدفم تلاش کردم و از همراهی خانواده نیز در این راه بهره‌مند بودم.

میر در پایان گفت: از دوره ابتدایی هدف من موفقیت بود و در تمام دوره تحصیل با معدل ۲۰ ادامه دادم و امروز خوشحالم که تلاش من و کمک‌های خانواده ثمربخش بوده و می‌توانم در جایگاه برتر ادامه تحصیل داشته باشم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.