امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63245
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 18 مرداد 1396 - 13:55 | | ارسال توسط :

روحانی به وعده جوان شدن کابینه عمل نکرد

به گزارش بابل نوین، منیره نوبخت عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره لیست پیشنهادی کابینه دوازدهم اظهار داشت: علی رغم آ‌ن که رئیس جمهور در دوران تبلیغات انتخاباتی تأکید داشت که لازم است میانگین سن کابینه دوازدهم کاهش پیدا کند اما این مسئله در عمل اتفاق نیفتاد. وی ادامه داد: تحلیل اجمالی این است […]

به گزارش بابل نوین، منیره نوبخت عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره لیست پیشنهادی کابینه دوازدهم اظهار داشت: علی رغم آ‌ن که رئیس جمهور در دوران تبلیغات انتخاباتی تأکید داشت که لازم است میانگین سن کابینه دوازدهم کاهش پیدا کند اما این مسئله در عمل اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: تحلیل اجمالی این است که علی رغم تمایل قلبی روحانی برای کاهش سن کابینه دلایلی دست اندر کار بوده‌اند که مانع از تحقق این امر شده اند.

وی افزود:‌ با توجه به اولویت مسائل اقتصادی در کشور بسیاری از کارشناسان موافق هستند که باید اتفاقات متفاوتی در کابینه به منظور تحول‌های مثبت اقتصادی رخ دهد اما با توجه به لیست ارائه شده چنین امری بعید به نظر می‌رسد مگر آن که در ادامه راه اتفاق‌های دیگری بیفتد.

نوبخت تصریح کرد: در بخش وزارت فرهنگ نیز منتظر بودیم که افرادی با نقاط قوت بالاتری برای سکان‌داری این جایگاه مهم در نظر گرفته شوند اما در این مورد نیز خبرهای خوبی به گوش نرسید.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پایان خاطرنشان کرد:‌ در شرایط موجود و با توجه به مطرح شدن سن کابینه از سوی رئیس جمهور به نظر می‌رسد که شیوه عملکرد روحانی در تشکیل کابینه با وعده‌هایی که وی در دوران تبلیغات به مردم داد در تناقض است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.