امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 74034
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 23 آذر 1396 - 14:04 | | ارسال توسط :

زندگی نامه شهید آذرنیوش

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید آذرنيوش از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش بابل نوین، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.شما می توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی یکی از شهدای دفاع مقدس را در ادامه بخوانید:

شهید سید کمال آذرنیوش در سال ۱۳۲۵ در روستای هدر از توابع شهرستان سلماس در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد وی تحصیلات خود را تا پایان دوره متوسطه ادامه داد و پس از اتمام تحصیلات با عنوان معلم به خدمت آموزش و پرورش شهرستان سلماس درآمد ایشان علاقه زیادی به مکتب اسلام داشت و معتقد بود که باید به مردم مظلوم و ستمدیده کمک کرد. سرانجام شب هنگام با به محاصره در آوردن منزل ایشان هنگام نماز صبح دست و پای ایشان را بسته و از منزل خارج ساخته و در بیرون از دهکده در تاریخ ۵۸/۸/۳۰ وی را به شهادت رساندند./م

منبع: باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.