امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72386
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 07 آذر 1396 - 20:01 | | ارسال توسط :

سافین: جوکوویچ خطری برای نادال و فدرر در فصل ۲۰۱۸ ایجاد نمی‌کند

مارات سافین، تنیسور سابق شماره یک جهان اظهار کرد که راجر فدرر و رافائل نادال نباید درباره نواک جوکوویچ و اندی ماری در فصل آینده نگران باشند.

به گزارش بابل نوین،و به نقل از Foxsports، نواک جوکوویچ از ماه جولای به دلیل آسیب دیدگی ناحیه آرنج از میادین دور بوده است. فدرر و نادال در غیاب جوکوویچ رقابت نزدیک با یکدیگر داشته و در هر چهار گرند اسلم سال قهرمان شدند. بسیاری امیدوار هستند که فصل آینده جوکوویچ بتواند در مسابقه شرکت کند اما مارات سافین معتقد است که جوکوویچ نمی‌تواند به این راحتی به صدر بازگردد و نگرانی برای نادال و فدرر به حساب نمی‌آید.

او در این باره به Line tennis گفت: فصل آینده نادال و فدرر دوباره در صدر خواهند بود. فکر نمی‌کنم که جوکوویچ بتواند با آن‌ها رقابت نزدیکی داشته باشند. شرایط برای هر دو سخت است.

سافین درباره حضور اندی ماری نیز گفت: عملکرد جاری او افت و خیز زیادی داشته است اما اگر نادال و فدرر مشکلی نداشته باشند، ماری نمی‌تواند کاری کند.

سافین در مقایسه نادال و فدرر هم گفت: نادال تاثیرگذارتر از فدرر است.

نادال یک جنگنده واقعی است. او خستگی‌ناپذیر است. فدرر و نادال سال‌ها است که در مسابقه‌ها شرکت می‌کنند. اگر از سال ۲۰۰۹ به لیست ۱۰ نفر برتر نگاه کنید همچنان افراد در لیست هستند و تغییری صورت نگرفته است. اما این تغییر انجام می‌شود و تنیسورهای جوان‌ که سریع‌تر هستند جای آن‌ها را خواهند گرفت.

منبع:ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.