امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77413
  پرینتخانه » فناوری اطلاعات تاریخ انتشار : 03 بهمن 1396 - 16:40 | | ارسال توسط :

سامسونگ محبوب‌ترین برند برای کپی‌ کنندگان!

تجارتی کامل از تولید گوشی‌های تقلبی با مرکزیت کشور چین وجود دارد. تولیدکنندگان بی‌نام محصولاتی کپی از روی مشهورترین گوشی‌های هوشمند تولید می‌کنند. برخی از این محصولات به راحتی از نسخه اصل قابل تشخیص هستند، اما برخی دیگر با ظرافت هر چه تمام کپی می‌شوند و تا حد ممکن به نسخه اصل گوشی شباهت دارند. در حالی که این تولیدکننده‌ها از تمامی برندها محصولاتی را کپی می‌کنند، اما به نظر می‌رسد دستگاه‌های سامسونگ محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند برای کپی‌کاری هستند.

به گزارش بابل نوین،سرویس بنچمارک انتوتو گزارشی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد ۲.۶۴ درصد از ۱۷.۴۲۴.۷۲۶ گوشی هوشمندی که از این سرویس استفاده کرده‌اند، جز گوشی‌های تقلبی بوده‌اند. ۳۶.۲۳ درصد از گوشی‌های تقلبی جز گوشی‌های تقلبی تحت خانواده گلکسی سامسونگ هستند. آی‌فون‌های تقلبی با ۷.۲ درصد در جایگاه بعدی قرار دارند.

در صدر این گوشی‌ها نسخه اروپایی گلکسی S7 Edge قرار دارد. این گوشی به تنهایی ۵ درصد گوشی‌های تقلبی شرکت کرده در سرویس انتوتو را تشکیل می‌دهد. نسخه چینی گلکسی S7 Edge در رتبه دوم و گلکسی S7 در مکان سوم جای گرفته است. حتی گوشی‌های تاشوی سامسونگ نیز محبوبیت بالایی برای کپی‌کاری دارند. آی‌فون ۷ پلاس تقلبی با ۲.۶۷ درصد شرکت در این نرم‌افزار رایج‌ترین دستگاه کپی شده است؛ در حالی که گوشی‌های شیائومی و وان‌پلاس نیز جز این لیست هستند.

با توجه به قیمت بالای پرچم‌داران مختلف، می‌توان به راحتی دلیل رشد صنعت کپی‌کاری گوشی‌های هوشمند را دانست. با وجود آنکه هنوز حتی رونمایی رسمی از گلکسی S9 و S9 پلاس صورت نگرفته، می‌توان نسخه تقلبی این گوشی‌ها را به‌راحتی در بازار یافت. با تمام این تفاسیر، شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند نباید منتظر پا پس کشیدن این رقیب قدرتمند باشند./ز

آی تی رسان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.