امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64414
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 05 شهریور 1396 - 15:24 | | ارسال توسط :

سلطانی‌فر: امیدوارم حضور تیم ملی در جام جهانی در شأن نام ایران باشد

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم در قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی فوتبال یک قرعه خوب نصیب ایران شود تا بتوانیم برای نخستین بار از گروه‌مان صعود کنیم.

به گزارش بابل نوین، مسعود سلطانی‌فر درباره برنامه‌های وزارت ورزش‌وجوانان برای حضور تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گفت: همان‌طور که می‌دانید تیم ملی ما این‌بار یک صعود تاریخی و بی‌نظیر را به جام جهانی تجربه کرد و توانست در فاصله دو بازی مانده به پایان مسابقات، صعود خود را به‌عنوان تیم نخست قطعی کند. امیدوارم در قرعه‌کشی هم که انجام می‌شود، یک قرعه خوب نصیب تیم ملی شود تا بتوانیم در این دوره برای نخستین بار از گروه‌مان صعود کنیم.

وی افزود: با همکاری فدراسیون فوتبال، سازمان تیم‌های ملی و سرمربی تیم ملی، بازیکنان ما تا جام جهانی ۲۰۱۸، ۷۵ تا ۸۰ روز در اردو خواهند بود. آنها در این مدت ۴ تا ۷ دیدار تدارکاتی نیز برگزار می‌کنند. امیدوارم به کمک این برنامه‌ها و سایر تدارکات و مسابقاتی که برای تیم ملی در نظر گرفته شده، حضوری مقتدرانه و در شأن نام تیم ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره رویدادهای مهم ورزش کشور در سال‌های پیش‌رو گفت: پس از جام جهانی فوتبال، ابتدا بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را داریم که ستاد آن بازی‌ها و همچنین المپیک تشکیل شده و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که نتیجه‌ای تاریخی در بازی‌های آسیایی بگیریم. در المپیک نیز فقط در چهار رشته کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو و دوومیدانی مدال گرفته‌ایم و ان‌شاالله بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ در ۳، ۴ رشته جدید مدال کسب کنیم. خیلی به این مسئله امیدوار هستیم که در رشته‌هایی از جمله شمشیربازی، کاراته، جودو و سنگ‌نوردی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو روی سکو برویم.

سلطانی‌فر درباره برنامه‌ریزی‌ها برای ارتقای بیشتر ورزش بانوان عنوان کرد: به صورت جدی روی گسترش ورزش بانوان و فراهم کردن حضور آنها کار می‌کنیم. در ۹ ماه گذشته نیز مجوز حضور بانوان محجبه کشورمان در پنج رشته جدید را گرفتیم. فکر ‌می‌کنیم استعدادهای زیادی در کشور وجود دارد که با فراهم کردن شرایط، زمینه بروز این استعدادها در ورزش بانوان فراهم شود و علاوه بر مدال برنز کیمیا علیزاده که در المپیک ۲۰۱۶ به‌دست آمد، در رشته‌های دیگر نیز مدال‌آور بانوان داشته باشیم. برآورد ما این است که بتوانیم دوباره مدال بگیریم. در عرصه مدیریتی هم تلاش می‌کنیم که بانوان حضور جدی‌تر و گسترده‌تری داشته باشند./م

منبع: نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.