امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70698
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 26 آبان 1396 - 13:27 | | ارسال توسط :

سیاه جامگان، اولین چالش شفر با استقلال خارج از تهران

وینفرد شفر تاکنون با استقلال ۳ بازی در لیگ برتر، یک بازی در جام حذفی و یک دیدار تدارکاتی را پشت سر گذاشته است و سیاه جامگان پنجمین حریف است.

به گزارش بابل نوین،وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی پوشان از زمان پیوستنش به استقلال سه بار هدایت این تیم را در لیگ برتر بر عهده داشته است که حاصل این سه بازی یک مساوی با فولاد، یک شکست مقابل پرسپولیس و یک پیروی برابر نفت تهران بوده است.

این تیم با شفر یکبار هم در جام حذفی به میدان رفته است که حاصل این بازی هم پیروزی دو بر یک مقابل نساجی بود. همچنین شفر یک دیدار تدارکاتی را هم با آبی پوشان تجربه کرد که در آن بازی مقابل تیم منتخب جزیره کیش به نتیجه مساوی رسید.

وجه اشتراک همه بازی‌های استقلال با شفر به جز دیدار تدارکاتی این تیم مقابل منتخب کیش، بازی کردن در ورزشگاه آزادی بود. در واقع آبی پوشان در دو بازی از سه بازی لیگ که بازی مقابل فولاد و نفت تهران بود میزبان بودند و تنها در دربی میهمان بودند که آن بازی هم در ورزشگاه آزادی برگزار شد. همچنین این تیم در تنها دیداری که در جام حذفی انجام داد هم شرایط میزبانی داشت و نساجی را در ورزشگاه آزادی ملاقات کرد.

هفته دوازدهم لیگ برتر اولین خواهد بود که استقلال با هدایت شفر خارج از تهران به میدان می رود. سرمربی آلمانی آبی پوشان برای اولین بار روز دوشنبه در جایی به جز ورزشگاه آزادی روی نیمکت آبی پوشان می‌نشیند و باید دید عملکرد او در اولین بازی خارج از خانه‌اش چطور است.

دیدار تیم های استقلال و سیاه جامگان که از هفته دوازدهم لیگ برتر است از ساعت ۱۴:۴۵ روز دوشنبه ۲۹ آبان در مشهد انجام می‌شود.

منبع:مهر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.