امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 82890
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 22 تیر 1397 - 9:56 | | ارسال توسط :

شروع پرواز‌های زائران مازندرانی به سرزمین وحی از ۱۵ مرداد

به گزارش بابل نوین، حبیب الله ساداتی مدیر حج و زیارت مازندران از اعزام ۳ هزار و ۳۲۰ زائر این استان امسال، به سرزمین وحی خبر داد و گفت: این تعداد زائر در قالب ۲۴ کاروان با ظرفیت‌های ۸۵، ۱۱۵، ۱۳۵ و ۱۶۰ نفره ساماندهی و به حج تمتع مشرف خواهند شد. وی با بیان اینکه […]

به گزارش بابل نوین، حبیب الله ساداتی مدیر حج و زیارت مازندران از اعزام ۳ هزار و ۳۲۰ زائر این استان امسال، به سرزمین وحی خبر داد و گفت: این تعداد زائر در قالب ۲۴ کاروان با ظرفیت‌های ۸۵، ۱۱۵، ۱۳۵ و ۱۶۰ نفره ساماندهی و به حج تمتع مشرف خواهند شد.

وی با بیان اینکه شروع پرواز‌های زائران این استان از ۱۵ مرداد امسال آغاز و تا ۲۰ مرداد ادامه دارد از زائران درخواست کرد: ولیمه دهی خود را به ۲۴ یا ۷۲ ساعت بعد از دریافت تاریخ پرواز برگشت خود از مدیران کاروان‌ها موکول تا درصورت تاخیر پروازی با مشکل مواجه نشوند.

ساداتی گفت: ۲۲ کاروان مدینه قبل و ۲ کاروان مدینه بعد امسال هستند که به دلیل توسعه حرم در مدینه منوره و کمبود هتل، توقف تمامی زائران کشور‌های اسلامی در مدینه منوره حدود ۵ روز و طول سفر نیز برای بعضی از کاروان‌ها ممکن است تا ۳۷ روز نیز بطول انجامد.

مدیر حج و زیارت مازندران افزود: ۱۲۴ نفر از اعضای کاروان‌ها شامل مدیران کاروان و مجموعه ها، معاونان کاروانها، روحانی، معین، معینه، پزشک، آشپز و مامورین پذیرائی زائرین محترم را از ابتدا تا انتهای سفر همراهی خواهند کرد.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.