امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64514
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 06 شهریور 1396 - 17:19 | | ارسال توسط :

شکایت نادر فریاد شیران از مهدی تاج در واکنش به شکایت تاج از فریادشیران!

هفته گذشته مهدي تاج به خاطر مصاحبه هاي مايلي كهن و نادر فريادشيران از اين دو مربي سابق تيم ملي شكايت كرد.

به گزارش بابل نوین، مهدی تاج دلیل این کار را انتقادی نبودن صحبتهای این دو نفر عنوان کرده بود و صحبتهای آنها را تخریب و تشویق اذهان عمومی دانسته بود.

در هر حال هم مایلی کهن و هم نادر فریادشیران به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده اند و ظاهرا چند روز پیش نادر فریاد شیران هم تفهیم اتهام شده است.

حالا پس از شکایت تاج از این دو بازیکن و مربی سابق تیم ملی، نادر فریادشیران تصمیم گرفت از مهدی تاج شکایت کند و امروز نادر فریادشیران این کار را انجام داد.

فریاد شیران در این باره می گوید: پیرو شکایت آقای تاج از اینجانب و‌ آقای مایلی کهن؛ ضمن آنکه در حال پاسخ به شکایت موصوف هستم نظر به اینکه آقای تاج در شکایت مطروحه خود صریحا اینجانب و آقای مایلی کهن را دشمن و معاند قلمداد کرده علیه وی طرح شکایت کرده ام و مصر بر احضار تى برای اخذ توضیح و نیز رسیدگی به شکایت و احقاق حق خود از سوی مقامات و مراجع محترم قضایی ذیربط هستم.

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال شکایات اهالی فوتبال از یکدیگر می بایست در کمیته های اخلاق و انضباطی رسیدگی شود اما برخی اوقات دیده شده که اهالی فوتبال شکایات را بیرون از فدراسیون فوتبال برده اند و مثل اینکه در این باره محدودیتی وجود ندارد. مهمترین شکایت در این زمینه ماجرای شکایت علی دایی از محمد مایلی کهن بود که حتی پای مایلی کهن را هم به زندان باز کرد./م

منبع: نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.