امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64515
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 06 شهریور 1396 - 17:23 | | ارسال توسط :

مدیرت جهادی و روحیه انقلابی برطرف کننده مشکلات کشور است

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر تکیه بر مدیریت جهادی و روحیه انقلابی را لازمه رفع مشکلات کشور خواند و گفت: دولتمردان برای رفع مشکلات اقتصادی باید به این مهم توجه داشته باشند.

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام علی رحمتی، مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر، اظهار داشت: امروز بزرگ ترین و مهم ترین مشکل در کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

وی رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری را دغدغه اصلی مردم خواند و افزود: دولت در جهت رفع این مشکلات باید بر نیروهای داخلی و توان داخلی کشور تکیه کند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر عنوان داشت: دولتمردان با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی باید توانایی ها و ظرفیت های داخلی را تقویت کنند.

وی با اشاره به خدمت رسانی شهید رجایی خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت ۳۷ سال همچنان آثار خدمت رسانی شهید رجایی در جامعه مشاهده می شود.

حجت الاسلام رحمتی ادامه داد: کابینه دولت باید طرح هایی ارائه بدهد که افزون بر رفع مشکلات امروز مردم آثار و برکات آن در جامعه ماندگار شود.

مهار تورم در اولویت دولت جدید باشد

وی با تأکید بر ضرورت کاهش تورم از سوی دولت عنوان داشت: برای رفع مشکلات مردم و کشور دولت نیازمند هم اندیشی حوزه های علمیه و علما است.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر به بحث سود بانکی اشاره و خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند دولت سود بانکی را پایین بیاود چراکه خلاف شرع بوده و ماهیت ربوی دارد.

حجت الاسلام رحمتی با بیان اینکه بخش اعظمی از اقتصاد کشور مربوط به نقش آفرینی بانکها است، اظهار داشت: در این راستا دولت باید اهتمام جدی نسبت به سود بانک ها داشته باشد./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.