امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59149
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 22 خرداد 1396 - 9:36 | | ارسال توسط :

طلب ۷۰ میلیارد تومان شرکت توزیع برق مازندران از ادرات و مردم

شرکت توزیع برق مازندران از ادارات و مردم استان 70 میلیارد تومان طلب دارد.

به گزارش بابل نوین، شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران آخرین مبلغ طلب شرکت توزیع برق مازندران را ۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۳۵ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی طلبکار هستیم و تا پایان امسال اقدامات مؤثری در بحث دریافت طلب و پرداخت بدهکاری شرکت توزیع برق مازندران ایجاد می‌شود.

وی پاسخگویی به مطالبات متقاضیان در زمان کوتاه را از سری اقدامات شرکت توزیع برق مازندران دانست و افزود: در دو سال گذشته ۱۲ هزار متقاضی برق در نوبت بودند که در حال حاضر این میزان به ۳ هزار نفر کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: تلفات شرکت توزیع برق در سال جاری باید با ۲ درصد کاهش تا پایان سال مواجه باشد که اجرای این فعالیت نیازمند اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی است.

شهابی با بیان اینکه از سال ۷۱ تاکنون یک میلیون و ۲۸۰ هزار مشترک، ۲۵ هزار کیلومتر شبکه برق فشار متوسط، ضعیف و ۴۷۵ هزار کیلومتر شبکه ۲۰ کیلووات در مازندران احداث شده است، افزود: سال گذشته ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار به شرکت توزیع برق مازندران اختصاص یافت که ۷۰ میلیارد تومان آن جذب شد.

وی استفاده از ۱۵۰ ترانس کوچک و کم تلفات را در پایان سال گذشته از سری اقدامات شرکت توزیع برق مازندران به منظور کاهش مشکلات توزیع برق در استان دانست و گفت: در دو سال گذشته شرکت توزیع برق مازندران میلیاردها تومان برای توسعه و بازسازی ساختمان‌ها و شبکه توزیع هزینه کرده است که مباحث لجستیکی را هم برای خدمات‌رسانی مؤثر مد نظر قرار داده است.

شهابی استفاده از تکنولوژی نوین را در کاهش پیک بار و مدیریت مصرف مؤثر دانست و افزود: خدمات شرکت توزیع برق در بستر جی. آی. اس قابل استفاده است که در حال حاضر تمام شرکت‌های توزیع شهرهای مازندران مجهز به فیبر نوری هستند و تا پایان امسال نیز تکمیل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه استارت استفاده از نیروگاه کوچک در مازندران زده شد، گفت: رشد سرمایه‌گذار برای نیروگاه کوچک از یک تا هفت مگاواتی در مازندران شاهد هستیم/ص

باشگاه خبرنگاارن جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.