امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53925
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 19 فروردین 1396 - 11:53 | | ارسال توسط :

لبیک یک نویسنده کودک به پیام رهبر انقلاب +عکس

یک نویسنده کودک و نوجوان با توجه به نامگذاری سال‌‌های ۹۵ و ۹۶ با محوریت اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، کتابی با محوریت آموزش امور مالی در سبک زندگی دینی تالیف کرده است.

به گزارش بابل نوین،یک نویسنده کودک و نوجوان با توجه به نامگذاری سال‌‌های ۹۵ و ۹۶ با محوریت اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، کتابی با محوریت آموزش امور مالی در سبک زندگی دینی تالیف کرده است.

کتاب «پول، خدا، بچه‌ها» اثر حجت‌الاسلام غلامرضا حیدری ابهری از سوی نشر جمال منتشر و در نمایشگاه کتاب تهران توزیع خواهد شد.

این کتاب با توجه به رهنمودهای اقتصادی رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر تالیف شده تا مسائل اساسی که مورد توجه رهبر انقلاب است از کودکی به فرزندان آموزش داده شود.

لبیک یک نویسنده کودک به پیام رهبر انقلاب +عکس

این کتاب که در ۷ فصل تالیف شده است در نظر دارد تا مفاهیم اقتصادی را از منظر اسلام به کودکان آموزش دهد. حجت‌الاسلام حیدری ابهری که سابقه طولانی در نوشتن برای کودکان دارد این بار با این کتاب سعی کرده مفاهیم اقتصادی از منظر اسلام را برای خوانندگان خود که متشکل از مربیان، والدین و … را با زبانی متناسب کودکان بیان کند.

«پول»، «کسب و کار»،‌ «خرید و فروش»، «اسراف و صرفه‌جویی»، «کمک به فقیران»، «پرسش‌های گوناگون» و «زنگ ضرب‌المثل‌ها» عناوین فصل‌های هفت‌گانه این کتاب است.نویسنده در هر فصل مرتبط با آن فصل سوالاتی را طرح کرده و پاسخ‌های آنها را عنوان کرده است. نویسنده در فصل پایانی سعی کرده ضرب‌المثل‌هایی را که مرتبط با مسئله پول و امور مالی است را نیز طرح کند تا فرهنگ غنی ادبی را نیز به خواننده خود منتقل کند.

این اثر که به آموزش سبک زندگی اسلامی در مسائل مالی می‌پردازد به سوالات گوناگون در این حوزه پاسخ می‌دهد و در کنار پاسخگویی به این سوالات برخی اطلاعات جذاب را نیز به خواننده ارائه می‌کند تا خواندن این کتاب برایش جذاب باشد.

کتاب «پول، خدا، بچه‌ها» اثر حجت‌الاسلام غلامرضا حیدری ابهری، با تصویرگری شیوا ضیایی از سوی نشر جمال در شمارگان ۵هزار نسخه با قیمت ۱۵هزار تومان برای جلد شومیز و ۲۵ هزار تومان برای جلد سخت منتشر و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد./م

منبع: فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.