امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61808
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 30 تیر 1396 - 14:03 | | ارسال توسط :

ماجرای درگیری و چاقوکشی یک مسئول فوتبالی با دونده ملی پوش

درگیری چند ورزشکار دو و میدانی با مسئولان هیئت فوتبال خوزستان در چند روز گذشته سر و صدای زیادی به پا کرد.

به گزارش بابل نوین، درگیری شدید بین ورزشکاران دو و میدانی خوزستان از جمله بوعذار دونده نامی اهوازی با خانواده‌های تعدادی از دانش‌آموزان آکادمی و مسئولان هیئت فوتبال خوزستان در روزهای گذشته، باعث شد تا برخی از دو و میدانی کاران این استان بیانیه ای را علیه مسئولان هیئت فوتبال خوزستان صادر کنند. البته شدت این درگیری بالا بوده و در بیانیه به چاقوکشی یکی از طرف های دعوا نیز اشاره شده است.

گفتگویی با عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان داشتیم  تا از صحت و سقم این موضوع آگاه شویم.

او درباره چاقو کشی یکی از عوامل هیئت فوتبال خوزستان برای بوعذار، دونده نامدار اهوازی تصریح کرد: ماجرایی که بوعذار طرح کرده دروغ است چراکه هیچ یک از عوامل هیئت فوتبال خوزستان چنین کاری انجام نداده اند. شاید او با فردی درگیر شده و بخواهد این امر را به نام هیئت فوتبال خوزستان تمام کند.

*بوعذار همیشه به دنبال درگیری با ورزشکاران است

رئیس هیئت فوتبال خوزستان افزود: متاسفانه بوعذار همیشه دنبال ایجاد حاشیه و درگیری با سایر ورزشکاران است. ورزشگاه تختی اهواز در اختیار هیئت فوتبال خوزستان است اما در سه سالی که هیئت دو و میدانی این استان از پیست تارتان ورزشگاه تختی استفاده می کند، هیچ مشکلی وجود نداشته است.

طالقانی درباره اینکه به نظر می رسد یکی از افراد منتسب به مدرسه فوتبال پسرش با بوعذار درگیر شده اند، بیان کرد: صحیح نیست فعالیت های آکادمی ای که اوقات فراغت کودکان و نوجوانان خوزستانی را پر می کند و به نفرات مستعد آموزش می دهد، تنها به دلیل فعالیت دو و میدانی کاران تعطیل شود. ورزشگاه تختی در اختیار ماست اما طبق هماهنگی های به عمل آمده قرار شد ورزشکاران سایر رشته ها هم از این مجموعه استفاده کنند.

*اگر نیزه به فوتبالیست ها برخورد می کرد چه کسی پاسخگو بود

او ادامه داد: بوعذار برخی افراد را به پاره کردن شلنگ های آبیاری زمین چمن و شکستن شیرهای آب ورزشگاه تختی تحریک می کند. هیئت فوتبال و هیئت دو و میدانی خوزستان توافق کرده اند که در این ورزشگاه تمرینات پرتاب نیزه انجام نشود اما دوستان بوعذار در زمان تمرین بازیکنان فوتبال، در پیست ورزشگاه تختی تمرینات پرتاب نیزه را پیگیری می کردند. اگر یکی از این نیزه ها به فوتبالیست ها اصابت می کرد، چه کسی پاسخگو بود؟

رئیس هیئت فوتبال خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید از رسانه هایی که بدون مطالعه اقدام به انتشار خبر چاقوکشی عوامل مدرسه و هیئت فوتبال به بوعذار کرده اند، شکایت می کنم./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.